Noe jeg har laget i dag

Selv om formen ikke var på topp i dag, har jeg heller ikke orket å være helt uvirksom…. Jeg satt meg ved skrivebordet etter frokost, og dro fram esken med plastperler for å se å om jeg fikk til å lage noe jeg hadde sett på Pinterest. Der kan man finne mye spennende :o)) Ikke bare barna som kan være kreative med plasperler, det kan vi voksne også!

Nedenfor følger bilder av hva jeg har produsert i dag!

Det er litt pirkete arbeid, spesielt når man forsøker å følge et mønster… Jeg gjorde feil noen ganger, sånn at antall perler ikke stemte på den ene siden. Da var det bare å sjekke å telle til man fant ut hvor man hadde gjort feil å rette det.

#hobby #perler #plastperler #tidsfordriv #figurer #blogg

8 kommentarer
    1. Så flott!! ja, det er nok et pirke arbeide..men kjempe fint ble det jo!! så nydelig det rådyret! herlig! kos deg med pirkarbiedet ditt!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg syntes det er gøy å sitte med sånt pirkearbeid innimellom. Prøve å lage et bilde eller noe annet morsomt med perler er veldig gøy :o)) Ble fornøyd med alle sammen, men rådyret ble noe for seg selv :o))

    3. Du verden så mye fint du kan skape med den hobbyen der bl.a norgeskart. Jula var ok den, bror min ble 57 år i går og det blir feiret med en famsammenkomst. Tror jeg takler jula bedre og bedre, bare man er godt forbredt så går alt bra. Så nå må man krabbe frem til 2017 og starte på nytt med alt. Ha en fin dag.

    4. Helge: I starten trodde jeg at man bare kunne lage sÃ¥nn enkle ting, men etter Ã¥ undersøkt pÃ¥ nettet Ã¥pnet en helt ny verden seg. For Ã¥ fÃ¥ til mange av de flotte verkene, mÃ¥ man ha plastperler i mange flere farger enn de jeg har. Jeg har ikke kjøpt sÃ¥ mye enda, for jeg vist ikke om det var noe jeg kom til Ã¥ fortsette med… Ville vært dumt Ã¥ bruke sÃ¥ mye penger ellers!!

      Jula kan være vanskelig for mange, på både den ene eller andre måten. Selv storkoser jeg meg hele desember og julehøytiden. Mange syntes det er synd at jeg feirer julaften alene, men som jeg har sagt til dem, at det er etter mitt eget valg. 2016 kommer til avsluttes med tanke om at det var det året vi mistet så mange flotte personligheter, innen skuespill og musikk. Sist George Micheal nå for noen dager siden! Håper 2017 blir et lystigere år på den fronten. Ha en fortsatt fin dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg