Der fikk jeg den 📙

Siden Julie Winge annonserte på bloggen sin at boken hennes nå var klar, og snart var å finne i hyllene i bokhandelen har jeg hatt lyst til kjøpe den. Jeg har sneket meg rundt om hyllene som en katt for å se om den har kommet, men jeg ble like skuffet hver gang.

I dag måtte jeg en snartur opp i Torggata i lunchen, og på veg tilbake gikk jeg innom Eldorado for å sjekke om de hadde den. Det hadde de, og jeg ruslet blir og fornøyd ut av butikken med boken i en pose. Jeg har ikke fått begynt å lese i den enda, siden jeg er litt trøtt og sigen i kroppen å det kan jeg jo ikke være hvis jeg skal lese :o))

#bok #juliewinge #fyllik #eldorado #lese #kjøpe #bokhandel #torggata #blogg

8 kommentarer
    1. Kjære Vera:) Tusen takk for dette innlegget. Virkelig! Jeg ble nesten satt ut av takknemlighet her nå og er spent på hva du synes når den tid kommer. Kjære deg: Tusen takk!!!

    2. JULIE WINGE: Bare hyggelig :o)) Klart at jeg måtte skrive noen ord om boka di, og jeg har nevnt den til andre som ikke har lest om den på blogg eller sett deg på tv. Fortalt dem at dette er en bok de burde lese :o)) Gleder meg til å begynne på den, tenker allerede i ettermiddag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg