Weekend, loading…. please wait!

Denne uken har løpt av sted, og jeg har i grunnen hengt en dag etter i hode hele uken… Derfor var det veldig deilig når klokken ringte til morran i dag, og hodet mitt endelig var ajour å skjønte at det faktisk var fredag i dag og ikke torsdag.

Sånne uker hvor alt er på etterskudd er så vanvittig slitsomt, og jeg er veldig glad for at det ikke er sånn hver eneste uke. 
 

Weekend Loading Concept
Licensed from: stevanovicigor / yayimages.com

Dagen startet ikke noe særlig godt, for da jeg skulle gi kattene en liten godbit i det jeg skulle gå skjedde det som helst ikke burde skje. Jeg hadde nok ikke satt på lokket ordentlig i går, og da jeg skulle hente boksen ned fra skapet tok jeg tak i lokket. I sakte kino så jeg selve boksen løsne å falle mot benken, og siden den var ganske full ble halve kjøkkengulvet fylt med godbiter. Før jeg rakk å stenge kjøkkendøren, var begge kattene inne å begynte å meske seg. Jeg så ingen annen løsning enn å bruke kost og feiebrett sånn at de ikke spiste mer enn de hadde godt ha. Begge to så litt irritert på meg da alle godbitene forsvant fra kjøkkengulvet…….

I går kveld lot jeg laptoppen ligge, og krøllet meg godt sammen i godstolen med strikketøyet. Det ble ikke noen pulsvanter, men jeg fikk strikker noen omganger på sjalet mitt. Tenkte at det kunne være greit å bli ferdig med det, før jeg startet et nytt prosjekt. Jeg hadde liksom tekt at jeg skulle begynne bruke det nå som det begynner å bli kjøligere. I går måtte jeg bite i det sure eplet å sette på panelovnen på soverommet mitt og i stua sånn at jeg fikk gjennomvarmet.

Utenfor kontorvinduene mine er himmelen fortsatt knallblå og solen skinner, helt hærlig <3 Kan ikke fatt hvor heldig vi er, som har så flott høstvær! Temperaturen hadde krabbet noen hakk opp over i dag, og det var ikke fult så kaldt ute til morran. Det lover godt for en ettermiddagskaffe på balkongen etter jobb i dag :o))

Ha en fortsatt fin fredag :o))

#weekend #helg #fri #etterskudd #katter #godbiter #uhell #laptopp #strikke #sjal #pulsvanter #panelovn #balkong #høst #oktober #oktober2016 #blogg

10 kommentarer
    1. Fredag. Heldig er de som har fri hver lørdag. Må jobbe i morgen men tenker som så at man må jobbe nå mens man har jobb. Det er tøffe tider for mange. Sitter her og tenker og er litt sliten, så søvn er en kjær ting nå for tiden. Men har da tatt flere skogsturer i det siste og det er balsam for kropp og sjel. Ha en fin kveld.

    2. Ukene fyker av sted .. Kjedelig med den boksen..Har man ikke noe Ã¥ gjøre sÃ¥ fÃ¥r man det ..er det vel noe som heter..hehe…
      Har på panelovner om kveldene nå..og har fyrt i peisen en dag denne uka også :)) Kos deg med kvelden <3

    3. Helge: Jeg er veldig glad for at jeg slipper å jobbe i helgene, for etter 5 strevsomme dager i uka er det godt å ha to dager til å hente seg igjen. En tur ut i skogen i frisk luft gjør alltid godt :o))

    4. annebe: Huff ja, tiden gÃ¥r sÃ¥ alt for fort… Jeg har jo alltid sen ferie, og jeg syntes at tiden etter at jeg begynte Ã¥ jobbe igjen har gÃ¥tt superfort. Bestis Anne og jeg har mange spennende ting Ã¥ glede oss til, og da gÃ¥r tiden enda fortere. Neste helg er det ABBA show pÃ¥ Edderkoppen som stÃ¥r pÃ¥ timeplanene, sammen to venner…

      Satt litt ute på balkongen, godt kledd, en stund på formiddagen i dag. Det ble etterhvert litt kjølig så nå har jeg satt på vifteovnen og koser meg i godstolen :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Helgen er alltid velkommen, og denne var ekstra velkommen… Jeg sov heldigvis godt natt til lørdagen, og hadde en fin lørdag med bÃ¥de kino og middag hos bestis Anne :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg