😴 Huff sÃ¥ tøft det var!

Når alarmen ulte iltert til morran i dag, var det ikke spesielt enkelt å komme seg opp av senga gitt. Det gikk med et par stønn, men det var ikke noe fart i kroppen…..

Jeg hadde ment å dra innom bensinstasjonen, for å fylle opp tanken på bilen før jeg dro på jobb. Rakk jo ikke det, for da hadde jeg kommet alt for sent på jobb.

Tenkte nemlig at jeg skulle bruke bil på jobb, siden jeg skal handle en del på veg hjem. Da tiden løp fra meg ble det til at jeg parkerte på stasjonen, og så får jeg heller ordne alt det som skal ordnes senere.

Det går greit det også, bare det at da tar det litt lenger tid før jeg er hjemme igjen.

Ute er der en ordentlig regnværsdag her i Oslo, og paraplyen er min beste venn i dag 😉

Ha en fin dag uansett vær ☀🌤🌩☂

#fredag #forsinket #dårligtid #vær #regn #bil #bensinstasjon #blogg

14 kommentarer
    1. Ja en grå og trist dag..lenge siden sist her i gården..så jeg klager ikke..men ja, det blir tung kropp.. Ha en god dag du også..selv om den startet litt stress for deg! 🙂

    2. Søtmonsen ): Huff ja, og jeg tror at regnet gjør at det fremskynder at naturen skifter farger til litt mer brun, oransje og rød. Kanskje ikke noe dårlig ting det heller :o))

    3. annebe: Jeg var en snartur ute i lunchen, og oppdaget at jeg hadde kledd på meg alt for lite i dag. Sto inne hos Nille å nermest skalv så fælt frøys jeg. Må nok se litt nøyere på gradestokken heretter, før jeg løper ut av døra :o)) Ha en fin innkos ettermiddag og kveld du også :o))

    4. Litt tungt Ã¥ stÃ¥ opp nÃ¥ om dagen ja…Eller vÃ¥kner gjør jeg, men det er verre med det Ã¥ GÃ… avgÃ¥rde…ut døra som er problemet mitt 😀

    5. Ja, det er slitsomt nÃ¥r dagen starter litt skeivt. Alt regner gikk etterhvert over til sol og her har det vært skyfritt i ettermiddag/kveld. Det skal visst bli fint vær i morgen, sÃ¥ da er det bare Ã¥ nyte helgen. Ønsker deg en riktig god helg!😊

    6. karidansen: Jeg påvirkes nok veldig av været, og er det grått og trist som det var tidligere i dag så fungerer kroppen min ikke så bra. Ut på ettermiddagen var sola igjen tilbake, og ting ble også mye enkelere da ;o))

    7. frodith: Her sliter jeg med Ã¥ komme meg opp av senga, men sÃ¥ gÃ¥r det som regel litt lettere… I dag var det bare tungt helt til jeg kom pÃ¥ jobben… NÃ¥ som sola er tilbake igjen, blir det nok bedre :o))

    8. Hanne Beate: SÃ¥ fort solen og varmen var tilbake igjen pÃ¥ ettermiddagen, føltes kroppen mye bedre med en gang. Jeg er nok veldig sensitiv til skiftningene i været… Gleder meg til Ã¥ sove lenge i morgen, sløve ved frokostbordet med avisen og kaffekoppen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg