Vasset i rot

De siste dagene har jeg mer eller mindre vasset i rot, og plastsekker så jeg har holdt på å bli helt gal. Årsaken til frustrasjonen er at jeg endelig fikk satt i gang, med å dra ut alt av skapene mine for å se hva jeg skulle beholde. Det ble ikke så mye skal jeg si deg, og jeg er ganske stolt av meg selv. Hvorfor, jo fordi at denne gangen har jeg ikke dvelt ved hver sak, og lurt på om jeg skal beholde eller ikke. Nei, nå var det sånn at jeg så på saken, og sa til meg selv at denne har ligget i skapet i over et år uten at du har savnet den….. Kast den, eller gi den bort til Fretex.

Når jeg var ferdig i dag ble det en stor sekk og to litt mindre til Fretex, og 3 stor sekker og to litt mindre med kabler og sånt som skal kjøres til gjenbruksstasjonen i morgen. Det føles så godt å endelig fått gjort det, og ikke minst være ferdig 😊 Om litt skal jeg også takle kjellerbodene mine, men ikke akkurat nå.

Kluet nå er å ikke kjøpe en haug med nye ting å fylle opp skapene  med, for da er jeg like ille ute igjen ganske snart. Det jeg ikke har gått igjennom i denne omgangen, er klærne mine. Jeg hadde ment å gjøre det, men jeg orket bare ikke mer..

#rydde #kaste #ordne #Fretex #gjenbruksstasjonen #blogg

14 kommentarer
    1. Har starta med Ã¥ fylle opp en sekk jeg ogsÃ¥, men skal ta det over litt tid, og ikke tenke for mye jeg heller…Bedre Ã¥ bruke de klærne en virkelig liker godt :)) Syns du jobba godt <3

    2. Hehe – jeg har ogsÃ¥ begynt! Klesskapet er ferdig – rommet til den utflyttede prinsessa likesÃ¥…. nÃ¥ gjenstÃ¥r et rom som har blitt brukt omtrent som lager……… dette blir bra! Du er flink – det er et skikkelig tiltak og komme igang 🙂

    3. Margrethe Hjertaas: Det er et tiltak Ã¥ komme oi gang med rydding og kasting, og jeg har gÃ¥tt rundt lenge Ã¥ tenkt at jeg skulle begynne. NÃ¥ er mye gjort, og det kjennes godt. Lykke til med ”lagerrommet”

    4. SÃ¥ flink du er! jeg er ikke flink til dette..og det samler seg opp..har stort hus..sÃ¥ god plass! men liker ikke rotet i roterommet! Det blir fullere og fullere..sist vi ryddet ordentlig..mÃ¥tte vi leie søple kontainer..og DET erikke billig lengre..for Ã¥ sortere nÃ¥r det er sÃ¥ mye..er hÃ¥pløst! For ja..vi har mye “søppel” Esker og ting som ikke virker mer..SÃ¥ mÃ¥ virkelig si du erflink!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg følte ikke at jeg hadde noe valg lenger… Det var skrot over alt, og nÃ¥ som det er borte føles det som en stor lettelse ?? Jeg har ikke sÃ¥ god plass, og ikke noe roterom Ã¥ gjemme ting bort i. Hadde jeg hatt det, ville det mest sannsynlig vært stappfullt, hihi ??

    6. maiken: Jeg gir alltid ting som er ok til Fretex, for da kan de selge det og andre kan få kjøpt noe brukbart til en billig penge ?? Resten går til gjenbruksstasjonen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg