Det var litt dumt

I går formiddag skulle jeg bære ned en tungt bord, av den sorten som kan slåes sammen. Halveis nede i trappen slo bordet bort i gelenderet, og jeg fikk en skikkelig “trøkk” i venstre håndleddet. Det gjorde ekstremt vondt der og da, men jeg tenkte ikke så mye over det. Hånden var vond utover ettermiddagen og kvelden, men ikke verre enn at jeg kunne bruke den. Tenkte vel at det ville gå over til i dag.

Nå har det ikke gjordt det da, og nå verker det i hånden hver gang jeg bruker den. Ikke så ille at jeg ikke holder ut, men nok til at jeg skal stikke innom apoteket i lunchen for å skaffe en støtte til hånden. Da holdes den mer i ro, og så går det nok over om en dag eller så tenker jeg :o))

Det var nok litt dumt å bære bordet bare med hånd siden det var så tung, men man lærer aldri vettu… Tror at man er sterkere enn det man er!!!

#vondter #vondt #smerter #håndledd #venstre #blogg #dumt

12 kommentarer
    1. Unni: Ja det kan du jammen si… Det har vært bedre å ha på støtte, selv om det er litt stivt. Hånden tåler ikke så mye, så jeg må være forsiktig.

    2. frodith: Det håper jeg også :o)) Det går greit å skrive på laptoppen, men ikke så greit på tastaturet på jobben. Det verste er at hånden ikke tåler så mye… Løfte eller holde noe er ikke så enkelt, men men Det årner seg nok til slutt :o))

    3. missmommy.blogg.no: Hånden er ikke god, men heldigvis bedre med støtte på. Den er litt stiv, så det er litt vanskelig å gjøre noe. Måtte ta den av litt i sta for å vile hånden litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg