Hva er straffen?

Hvis jeg tar livet av laptoppen min, hvilken straff får jeg da? Blir jeg kastet i fengsel?

Akkurat nå bryr jeg meg ikke om det i det hele tatt, for jeg har mest lyst til å ta kværken på den… Den lever sitt eget liv, og gjør akkurat som den vil. Jeg kan nesten ikke komme i nærheten av den, før størrelsen på skjermen går fra 110 til 50. Eller så raser den oppover i innlegget så det jeg skriver havner et helt annet sted enn det skal være. Jeg tror snart at jeg blir gal av dette her, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

Som om ikke det var nok, så forsvant kurseren opp i høyre hjørne å klarte å lukke ned hele nettet mens jeg satt å skrev, veldig festlig. Heldigvis for meg lagret det seg i utkast det jeg satt å skrev på, og det var bare et par ord som ble borte.  Nå blunker den til meg også, men det er bare for å minne meg på å sette den på lading. Kanskje like greit å gjøre det, så får den stå i fred en stund!!

#sint #oppgitt #pcproblemer #laptopproblemer #datatrøbbel #irriterende #straff #blogg

7 kommentarer
    1. Når datakrøll oppstår kan uke være ødelagt. I skal alt gå på skinner men da er det godt at man har kulepenn i bakhånd. Man må venne seg til reserveløsninger når det oppstår feil i PC-en. Sjøl så har jeg en nevø som er dataekspert så kan kan spørre han men det er sjelden han har tid. Ellers har jeg tenkt på i lang til og bytte datasystem. Men det vil bli som dag og natt for meg.

    2. Jøss, har den tatt skikkelig pÃ¥skeferie? Nekter Ã¥ samarbeide liksom 😛 He-he… Kanskje du mÃ¥ stille inn pÃ¥ noe, med musa. Det høres ut som den reagerer for LETT pÃ¥ bevegelser. Ikke skyt da 😀

    3. Hahaha..kjenner meg igjen..men byttet pc..og har ikke hatt problemer siden..nå har mannen sin blitt sånn som lever sitt eget liv..IKKE gøy! men ikke skyt den..hør med noen som har greie på det..kanskje et enkelt problem å løse..Lykke til!

    4. Helge: Det er nok ikke noe galt med lap-toppen min, den er bare ekstra følsom. Når jeg skriver så lener jeg hendene på den og det reagerer den, som sagt ikke noe galt men bare veldig irriterende ??

    5. frodith: DU er nok inne pÃ¥ noe der Frodith… Jeg skal undersøke om det er noe jeg kan gjøre. MÃ¥tte bare skrive et frustrerende innlegg da det sto pÃ¥ som verst.

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei da, jeg skal prøve Ã¥ la være Ã¥ skyte den :o)) Jeg kjenner ei som har jobbet med Ã¥ reparere pc’er sÃ¥ det er mulig hun har svaret!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg