PÃ¥ plass

Det var rart å gå å sette seg et annet sted enn der jeg var vant til, på jobb. Jeg hadde nesten trodd at jeg skulle gå til den gamle plassen min, og glemme at jeg hadde flyttet.

Utrolig nok så fungerte alt som det skulle, da jeg logget meg inn for å sjekke etter at jeg kommer på plass i går…..

Nå var det fult så festlig i dag, da telefonen ringte. Den kimte alt den orket den, men det var helt stille i både rør og headset. Nå har vi heldigvis kommet litt lenger, og den virker sånn omtrent annenhver gang 😡

Det ble lite med blogging på leg i går kveld. Naboen ringte på å lurte på om jeg ville komme over på en kopp kaffe. Jeg kunne ikke motstå det, og da skravla vi oss igjennom både en 1, 2, og 3 timer. Koselig var det, men det ble veldig sent. Jeg var så trøtt og sliten at jeg krabbet rett opp i sengen med en gang jeg kom inn. Å det tok ikke så lang tid innen Ole Lukkøya kom forbi..zzzzzz!

#flytte #påplass #iorden #funger #telefon #headset #nabo #kaffe #prat #kos

8 kommentarer
    1. Koselig med litt kaffe med gode folk 🙂 Og det sÃ¥ jo boblende moro ut pÃ¥ jobben din 🙂 Jeg laget meg avatar i gÃ¥r, moro 🙂 BLe ikke HELT lik da…men det har jeg meg selv til Ã¥ tegne 😀 Ha en fin ettermiddag <3

    2. frodith: Jeg setter virkelig pris på naboen min, og syntes det er kjempekos når de inviterer til kaffe eller stikker inn til meg :o)) De blir jo ikke helt like disse avatarene, men det er sånn i nærheten og veldig gøy å bruke dem :o)) Ha en strålende fredags ettermiddag og kveld :o))

    3. Så deilig at nesten alt virker da! Alltid litt startvansker med flytting! Så bra du koste deg i går kveld! Ha en god helg også nå da! 🙂

    4. det er viktig å omgås dei en har rundt seg ,blogge gjør vi når vi er alene )) og kaffe med naboen er jo alltid hyggeli.Satser på att all elektronikk går seg til fort,telefonen bør jo fungere hver dag

    5. Ikke så veldig ofte jeg snakker med naboen her. Men det hender de trenger litt hjelp, tar inn avisa for de hvis de er borte over lengere tid og litt slik. Men den naboen jeg tenker på, Johannesen, er greie folk, kona sitter delevis i rullestol. Det går greit selv om vi bor i 8 etg, tror de drar fort på hotel eller på hytta hvis heisen streiker over lang tid.

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja at ting virker med en gang hører ikke alltid med til det vanlige, så jeg tror jammen jeg må sette kryss i taket :o)) Telefonen ga jeg til slutt opp, og bestemte meg for at det får vi se nærmere på til mandagen!

    7. fruensvilje: Hehehe, verden går jo ikke under om man ikke blogger en kveld :o)) Det er som du sier viktig å omgås med de rundt seg, menneskelig kontakt er mer viktig enn datamaskinen. Jeg ga opp telefonen, for jeg hadde rett og slett ikke tid til å gjøre noe med det. Det kommer en dag på mandag, og da får noen komme å se på den hvis jeg ikke får den til å virke selv.

    8. Helge: Først og fremst Helge… Gratulerer med dagen, hÃ¥per du har hatt en fin feiring av dagen din. Gratulerte deg pÃ¥ bloggen til frodith ogsÃ¥, men god ting kan ikke ses for ofte vet du :o))

      Jeg tror naboen og jeg har et unik forhold, som husker på hverandre og tar vare på hverandre. Jeg har jo kjent dem i mange år, og da jeg mistet foreldrene mine med noen års mellomrom var de der hvis jeg trengte det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg