Sløv søndag

Etter at jeg forsøkte meg på å flytte Forden i natt, har jeg ikke hatt en altfor god søndag… Hendene, armene og skuldrene mine har verket en del, så det er ikke så veldig mye jeg har foretatt meg. Heldigvis for meg har det vært mye sport på TV som jeg kunne kose meg med, og det tar ikke så mye energi akkurat.

Ikke har jeg vært veldig våken heller, siden jeg la meg sent og sto opp alfor tidlig har jeg ikke helt klart å holde øynen åpne hele dagen heller. Akkurat nå føles de som om noen har strødd sand i øynene, og jeg har mest lyst til å ha dem lukket igjen hele tiden. Blir nok ikke særlig lenge før jeg tar kvelden, sånn at jeg skal være ordentlig utvilt til en ny arbeidsuke i morgen, for det er litt kjedelig å starte uken med å være stuptrøtt.

Det mest anstrengde jeg har gjort i dag er å lakkere neglene mine… Hadde egentlig tenkt å vente et par dager, men så begynte det å flake av litt her og så litt der. Da var det ingen vei tilbake. Kjøpte en lys grønn neglelakk fra Maybelline for en uke siden, og så hadde jeg en grønn glitterlakk fra tidligere som passet helt perfekt på toppen. Før du poengterer det, så ja det har kommet utenfor…. Jeg er nemlig ikke så stødig på hendene alltid, ogda kommer det noen ganger utenfor. Etter en tur i dusjen i morgen tidlig og et par håndvasker er det borte :o))

Da logger Pittbulljedda av for i kveld, og ønsker alle en riktig god natt :o))

#vondter #hender #armer #skuldre #trøtt #uopplagt #blogg #negler #lakkere #maybelline #neglelakk #godnatt #sove #blogg

10 kommentarer
    1. Det ble ikke noe kakebaking på meg i helga, ryggen var vond og jeg selv nedfor av ukjent grunn. Ble en sms til en bekjent og sa at jeg avlyste alt av turer igår. Tok alikevel en skogstur helt alene tidlig om morran. Satt og koste meg med pølser og bål ca 1 time i skogen. Da jeg kom hjem hørte jeg på radio og tok en dusj. Så litt på sporten fra Holemkollen og skøyter fra Berlin. Ellers var det en sløv søndag, gikk en rusletur ca 2 km ute. Alle dager er ikke like men det er bra at man kan ta seg en slik dag innimellom.

    2. Smasjen farge da )) ellers hørtes det greit ut å ikke gjøre noe ,for innimellom må en bare la armane få ro.Håper du er utkvilt for en ny start i dag da )) ha en fin dag

    3. Så deilig å ta en skikkelig avslappende søndag! Særlig etter å ha vært vektløfter.. hihi. Stilig farge, og ja, det er som å se meg når lakker..mye utenfor..men jeg tar en q tips og vips, så er det borte..:-) Ha en god dag!

    4. Helge: Kaken kan du jo lage senere den :o)) Ryggvondt er ikke noe godt, men orker man å gå litt er det bedre medisin enn å bare sitte i godstolen. Det har jeg iallefall erfart selv når min rygg har slått seg vrang. Det har jo vært mye bra sport på tv i helgen, og litt ble det å juble for også :o))

    5. fruensvilje: Syntes fargen var litt stilig, og med alt griseværet ute trengte jeg litt fargesprakene negler :o)) Skuldre, armer og hender er mye bedre i dag. Ha en strålende dag :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Vi trenger å slappe av litt, og etter å ha sovet veldig godt i natt føler jeg meg helt utvilt i dag :o)) Heheh, det kan nok kanskje sammenlignes med vektløfting… Er iallefall mye bedre i dag, heldigvis :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg