VÄren er pÄ veg

Til tross for et vondter i tÊrne mÄtte jeg ut en tur for Ä kaste litt sÞppel, og da kikket jeg ned i blomsterbeddet mitt
 Der hadde det skjedd ting siden jeg sist tok et kikk. Nytt liv var pÄ veg opp, men jeg er ikke helt sikker pÄ hva det er. PÄskeliljer kanskje eller de med sÞte smÄ blÄ blomster. Det vil vel snart Äpenbare seg hvilke planter det er
.

Sola stÄr ennÄ hÞyt pÄ himmelen, og den har faktisk varmet opp min innglassede balkong
 Ronja og Vinja har lÞpt ut og inn helt siden jeg Äpnet balkongdÞren for noen timer siden. Akkurat nÄ ligger Ronja ute pÄ klatrestativet Ä slapper av Ä nyter solstrÄlene. Det er hennes favorittplass :o))

 

Kvaliteten pÄ bildene ble dessverre ikke sÄ bra
 Det var nemlig ikke sÄ enkelt Ä komme nÊre nok, og stÄ stille mens jeg tok bildet. Jeg kunne bare stÄ ordentlig pÄ et ben, og da ble jeg litt skjelven pÄ hÄnden.

Q: Lengter du etter vÄren?

#vÄren #sesonger #nyttliv #spirer #planter #pÄskeliljer #sol #varme #balkong #katter #ronja #vinja #nyter #vondter

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Selv om jeg er glad i sommeren, sÄ er nok vÄren den Ärstiden jeg liker best. Da vÄkner naturen til liv igjen, og trekkfuglene kommer tilbake. Det blir grÞnt over alt, ÄÄÄÄ som jeg lengter ??????

    2. Spiller ingen rolle med kvaliteten pĂ„ bildene, du har jo svart pĂ„ hvitt at vĂ„ren er pĂ„ vei <3 SÅÅÅ deilig, takk skal du ha 🙂 Fredagsklem <3

    3. Det er noe i lufta som minner om vÄr, men jammen er det kaldt i lufta enda. Men du verden sÄ deilig det har vÊrt enkelte timer midt pÄ dagen. Men det skifter fort. Men det er godt at det gÄr den rette veien.

    4. Helge: Temperaturen minner vel ikke akkurat om at vÄren snart er her, og det er bare nÄr solen skinner pÄ sitt beste at det er godt ute. Jeg har fortsatt balkongdÞren oppe, men nÄ begynner det Ä trekke kjÞlig sÄ det er pÄ tide Ä lukke den.

    5. Herlig Ă„ se lĂžken komme opp!! JA jeg lengter etter vĂ„ren! 😉 Men skal ikke klage idag, har jo vĂŠrt rene sommeren i dag!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Det har vÊrt en helt nydelig dag i dag, og jeg hÄper det blir like fint i morgen ?? NÄr jeg hadde balkongdÞren Äpen tidligere i dag, kunne jeg hÞre smÄfuglene kvitre vÄrsanger utenfor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg