Vondter i tærne

Da jeg våknet i dag håpet jeg at de forslåtte tærne mine skulle være i bedre form, men der ble jeg skuffet gitt. Begge to var veldig hovne og stive, og jeg klarte ikke å bøye leddene i det hele tatt. Da jeg forsøkte å trå på foten, så var det såpass vondt at jeg ikke klarte det. Jeg tok da beslutningen at det beste var å sitte med benet høyt i dag.

Det var så merkelig, for så lenge jeg hadde støvlen min på i går var tærne vonde men jeg kunne i allefall går på benet. Da jeg kom hjem og tok av meg støvlen var det ingenting som holdt dem på blass, og jeg hovnet opp nesten med en gang. Blåfargen hadde kommet i løpet av dagen, og den har ikke blitt noe lysere i løpet av natten.

Foten på bildet er ikke min… Jeg prøvde å ta bilde av min egen fot, men bildene ble hele tiden så utydelig å blåfargen kom ikke noe serlig fram. Dessuten så blåfargen mer intenst på siden og på baksiden av tærne… Der kommer jeg ikke til med kamera..

Det er jo typisk at dette skulle skje nå, for jeg skulle ha gjort rent i heimen…, men det blir det dessverre dårlig med nå :o((

#vondter #tær #blåfarge #blåmerke #hoven

14 kommentarer
    1. Da fÃ¥r du heller la rengjøringa være…viktigere Ã¥ la foten fÃ¥ ro til Ã¥ lege seg :)) God bedring og fin dag videre…til tross for vondter :))

    2. Mariann Sæther Tokle: Jeg misstenker at det kan være sånn, for jeg klarer ikke å bøye leddene, og det verker som besatt når jeg forsøker. Ikke mye å gjøre med det annet enn å holde benet i ro. Det er ikke første gangen jeg har brukket tær, og har lært at det tar litt tid før det er grodd.

    3. Uff..ja det er vondt!! Skikkelig vondt! Men du må nok bare ta tiden til hjelp.. Grrr..sånn er det..:-) God bedring!

    4. annebe: Ikke sÃ¥ mye annet Ã¥ gjør kjenner jeg…. Det er en ypperlig anledning til Ã¥ se pÃ¥ dagtv, noe jeg aldri har muligheten til ellers. Etter det jeg kan se sÃ¥ langt, har jeg ikke gÃ¥tt glipp av noe, hehe. Ha en fortsatt god dag :o))

    5. fruensvilje: Jeg misstenker at det kan være sånn, så benet er godt plassert på fotskamelen. Nå sitter jeg å ser på hybelkaninene som løper om kapp med kattene :o))

    6. Helge: Jeg tenkte å legevakten, men så har jeg vært igjennom dette noen ganger før å det er ikke så mye de kan gjøre. Jeg har tapet tærne for å holde dem på plass, og noe mer tror jeg ikke de hadde kunnet gjøre på legevakten.

      Jeg kjente forsiktig på tærne, og jeg kan ikke kjenne noe brudd så i verste fall er det bare en liten brist. Den gror ganske fort, så jeg får bare holde det ut!

    7. Anne: Du får sette på deg skylapper i morgen, så ser du ikke hybelkaninene.. Det kan jo hende at de kiler deg på leggen, men da får du skylde på kattene, hehehe ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg