Frustrerende

Jeg lurer på hvorfor tiden har begynt å gå så vanvittig fort? Dette er noe jeg spesielt har lagt merke til etter Nyttår.

Planene for det som skal gjøres i løpet av en dag, både på jobb og hjemme, er klare allerede på morningen. Allikevel er det ikke unormalt at noe må skyves på til neste dag, frustrerende!!

Ble litt inspirert av Frodith som tegner så fine tegninger og legger ut på bloggen. Dette skal altså forestille meg når jeg er litt frustrert, hehehehe 😉

#frustrert #tidsklemme #rekke #nårikke

6 kommentarer
    1. Fin tegning det da 🙂 Jeg ser frustrasjonen lyser. Og tegningen pirret til å komme inn her skal jeg love 😀 Jeg tegner i Paint, med musa 😀 Øvd noen år nå. Når jeg har hatt blogg, ikke før. Koselig at du liker tegningene mine 🙂

    2. frodith: Tegningene dine er morsomme, og jeg viste ikke at det var i paint du laget dem. Akkurat det er ikke jeg så god til, så her blir det frihånd, knis!

    3. SÃ¥ fin tegning da! 👍 Jeg er ikke noe god til Ã¥ tegne, hverken pÃ¥ frihÃ¥nd eller i Paint, men tok sjansen pÃ¥ Ã¥ delta i tegnekonkurransen til Frodith ifjor (frihÃ¥nd). Moro Ã¥ prøve seg litt fram i Paint ogsÃ¥ da. – øvelse gjør mester sies det. Ha en fortsatt fin dag!😊

    4. Hanne Beate: Tusen takk, hyggelig at du syntes det :o)) Jeg har alltid syntes det er morsomt Ã¥ tegne og fargelegge… Kan sitte hele dagen egentlig. Ha en fortsatt fin kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg