For en bra oppfinnelse

Jeg vet ikke hvor mange forskjellige termokopper jeg testet ut fÞr, jeg endelig fant Bodumkoppen. Den fyller jeg opp til randen nÄr jeg kommer pÄ jobb, og da holder de siste drÄpene seg varme til etter at jeg har spist lunch. Da er det bare Ä fylle den opp igjen, og jeg har varm kaffe til jeg skal hjem.

Jeg har anskaffet meg flere kopper i forskjellige farger
 Det er her som med klokkene mine, mÄ ha noe Ä velge i. Akkurat nÄ er det denne grÞnne jeg bruker pÄ jobb, men neste uke et det ny mÄned sÄ da skifter jeg.

Ja da, er er litt sprĂž sĂ„nn 😊

#bodum #termokopp #kaffe #varmt

6 kommentarer

    1. SĂ„ fint bilde! 😊 Ja, i Bodumserien er det mange fine farger, sĂ„ det er litt vanskelig Ă„ bestemme seg for hvilken. Jeg har ei grĂžnn termokanne, men mĂ„tte tenke lenge fĂžr jeg bestemte meg. Disse koppene er ikke sĂ„ dyre, sĂ„ da gĂ„r det an Ă„ kjĂžpe alle fargene, og gĂžy Ă„ kunne variere litt.👍 Jeg har Statoil-koppen som jeg fyller opp pĂ„ stasjonen, varierer litt mellom cappucino og kakao. Ha en fortsatt fin dag!😊

    2. Hanne Beate: Du har helt rett, det er veldig vanskelig Ă„ bestemme seg… Det er sikkert derfor jeg endte opp med sĂ„ mange farger :o)) Jeg pleide Ă„ ha en Statoil-kopp i bilen tidligere, men jeg syntes ikke den holdt sĂ„ godt pĂ„ varmen sĂ„ jeg kuttet den ut etter hvert. Hmmm, kakao… det hĂžrtes godt ut pĂ„ en sĂ„nn uggen dag. Skal jammen kjĂžpe meg en kopp pĂ„ veg inn fra lunchen.

      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    3. Kan vĂŠre lurt og ha en kopp som holder lenge. Denne var fin og en du har glede av i flere Ă„r. Regner med at det er flere kolleger av deg som bruker den samme koppen.

    4. Helge: Om jeg var den fÞrste pÄ jobb som begynte med Bodum kopp vet jeg ikke, men nÄ er det ganske mange som har fÄtt seg en kopp :o)) De er veldig solide, og tÄler ganske mye. Jeg mistet den i bakken full av kaffe en gang, og det gikk veldig fint. Ikke en drÄpe kaffe kom ut, og ikke en skrape eller bulk i koppen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg