Helt hekta….

I går hadde jeg masse planer for hva jeg skulle gjøre etter at jeg kom hjem fra jobb… Yeah right, det ble det definitivt ikke noe av, for jeg fant fram fargeboken min, og da var det gjort, Jeg klart ikke å løsrive meg fra fargeleggingen, før lenge etter at jeg burde ha gått å lagt meg. Det er jo så morro og man blir helt avhengig å bare gjør litt til, og litt og litt til. Før man vet ordet av det har det gått flere timer.


Når jeg var ferdig med denne så var det egentlig på tide å krype under dyna, men så snudde jeg om arket for å se hvilket bilde som var på baksiden….


Der dukket denne hodeskallen opp, og jeg tenkte at jeg “bare” skulle legg inn litt fyllfarge. Innen jeg klart å pakke sammen alt sammen var klokka nesten 01:00, og det var jo helt idiotisk å sitte oppe så lenge. Ser nå at jeg nok burde ha ventet til i dag med å begynne, for det var ikke så jevnt og pent som jeg skulle ønske at det var. Boka ligger lar ved siden av meg, og det klør i fingrene mine etter å ta fatt igjen. Først og fremst skal jeg fixe litt på ujenvhetene før jeg går videre.

Jeg har alltid syntes det er morro å sitte å dudle og fargelegge, men at jeg skulle bli så hekta hadde jeg aldri trodd, hehe!!

#fargelegging #hekta #avhengig #hobby #morro #kreavtiv

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg håper du får en fantastisk onsdagskveld, og jeg håper jeg kan gjøre den enda mer fantastisk ved å tipse deg om det siste innlegget på bloggen min hvor du kan vinne et gavekort på 500,- på nelly bare ved å se om du ser hvilken farge jeg har på toppen min på svart-hvitt bildet 🙂 Håper ikke du ser på dette som for mye reklame, det er tross alt du som kan eie et gavekort på nelly om ikke lenge, jeg tjener ikke noe på det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg