Litt overalt…

I går kveld klarte jeg det igjen… Jeg sovnet i stresslessen mens jeg satt å så på tv, og jeg kom ikke til megselv igjen før kl 05:30. Da var kroppen min helt stiv og støl, så det var så vidt jeg kom meg inn i senga. Sovnet med en gang hodet traff puten, og våknet ikke før alarmen ulte kl 9.

Anne kom ved 11 tiden, men siden jeg ikke var helt klar med frokosten ble det litt senere enn bestemt. Jeg måtte vaske vekk litt blod fra bagasjerommet. Noe av det Terje hadde kjøpt i  går hadde lekket,  og det måtte bare fjernes.

Da vi skulle dra møtt vi en nabo, og han fortalte at det var kø over alt. Vi merket litt til det utover dagen, men så veldig ille var det ikke.

Først så dro vi ned på EuroPris hvor Anne kjøpte seg to opphøyde blomsterkasser i sort. Så dro vi en snartur innom Staples, før turen gikk til Plantasjen som ligger like i nærheten.

Jeg investerte i to nye oliventrær, og en liten laubærplante og potter til…. Som vanlig skulle jeg ikke ha noe, men det var vanskelig å la være.

Anne fikk tak i to sommerfugllavendel, to spanske marerittet og noe til som jeg ikke husker i farten. Da vi kom til kassen begynte Anne en vill skattejakt i alle lommene sin, for hvor var det blitt av den lille lommeboken. Den var nå i allefall ikke på henne. Jeg betalte for henne og tok med meg plantene ut. I mellomtiden hadde hun sjekket bilen, men fant ingen lommebok. Hun fooor inn igjen for å sjekke inne på Plantasjen uten i finne den.

Jeg var ikke fult så stresset siden det ikke var min lommebok, og kikket inne i bilen etter den…. Å, hva fant jeg der? Jo den lille lommeboken, og damen kunne puste ut 😯

På veg til Ultra for å handle dro vi innom EuroPris igjen for at Anne skulle kjøpe noen blomsterpotter til å henge på veggen.

Vi kjøpte med oss litt å spise å drikke på Ultra, og det tok vi med oss til krakken på enden av blokken. Den badet i varm vårsol så det var bare så deilig å sitte der å slappe av å skravle. Mange naboer som var ute å som stakk bortom å slo av en prat.

Nå er de ny plantene installert på balkongen, og jeg har for første gang i år spist middag ute 😊 Nå sløver jeg ute på balkongen med en iskald Tuborg sammen med kattene.

Siden jeg har blogger med mobilen er det sikkert masse skrivefeil, men jeg gidder ikke å lese igjennom for å sjekke.

#shopping #europris #staples #plantsjen #planter #oliventre #laubærplante #ute #bile #sol #vårsol #vår #varmt #venninner #venninneprat #koselig

2 kommentarer
    1. Pinlig når man ikke finner lommeboka når man skal betalt så det var godt at du var der. Ikke alle hadde fri igår og jeg var på jobb. Det er skift akkurat nå pga at det er så mye på engang. Men det er greit og blir en vane og starte seint men det blir lite TV de kveldene. Men det er egentlig ikke noe savn. Tok en real sykkeltuyr i dag så imorgen blir det lite slikt noe. Tar vel en skogstur og koser meg med god mat og TV. Det var sikkert masse pene ting dere kjøpte og mye folk vil jeg tro.

    2. Helge: Jeg tror ikke at hun følte det som pinlig, men mer panikk for at lommeboken med alle kort var borte. Hadde hun ikke funnet den måtte hun ha ringt rundt for å sperre dem. Her blir det nok mye tv, men noe mindre nå om sommeren siden jeg er mer ute i det fri.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg