Dagens bilde – snøvær


#dagensbilde #snø #vær #vinter

4 kommentarer
    1. Så kom snøen da :- Vi hadde tidlig avgang fra OSL i dag og kom oss avgårde før de måtte stenge rullebanene pga snømåking, det hadde vært kaos. Nå er jeg trygt hjemme igjen og har gått en prøvetur i hagen på SKI, ha ha. Fikk nye før jul, og da var jeg ivrig etter å teste dem for første gang 🙂 Aner ikke hvordan de egentlig er, det var KLADDEFØRE de lux, he he. Ha en fortsatt frisk og god helg 😀

    2. Det ble vinter i natt og det var litt herlig. Nå blir det masse aktiviteter i bakker og i løyper. Det er sikkert mange somn skal ligge ute i natt i telt i skogen i natt tenker jeg. Vi er glade i friluftsliv her i landet, så har man muligheten til det så bør man gjøre det. Jeg skal hvertfall ut i skogen i kveld. Det er fine forhold, ikke helt bestemt om det blir bål evt full sekk med pølser og ved, eller om det kun blir en vanlig skitur. Bør kanskje sjekke om de har kjørt opp løyper, bor jo kun 10 min unna skogen med lysløype så det er en smal sak. Ha en fin kveld.

    3. Lene S.: Ja det var jammen en bra mengde med snø som kom på formiddagen. Jeg har vært ute i dag, og merket at snøen var blitt mye krammere nå på kvelden. Kan tenke meg at det var kladdeføre i hagen i dag.

      Jeg har også ski, kjøpt ca 1991, brukt kun en gang… Status kraftig nedstøvet :o))

      I morgen har jeg avtalt med noen venninner å at en tur rundt Østensjøvannet, hvis været holder da. Har ikke vært der på evig lenge, og det skal bli deilig med en tur :o))

    4. Helge: Jeg er ikke så veldig glad i snøen og kulden, så det å ligge ute nå på denne årstiden er ikke noe jeg kunne ha tenkt meg… Kroppen min stivner til så det er vanskelig å røre seg…

      Selv om vi ikke har fått smake noe serlig på stormen her på Østlandet, merket jeg at det var begynt å blåse mer når jeg kom hjem nå i kveld.

      Ha en fin kveld ute i skogen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg