Blåbærmuffins

For noen dager siden kjøpte jeg noen silikonformer til muffins, og en pose med muffinsblanding. Jeg kunne selvsagt å ha bakt dem fra bunnen av, og det skal jeg gjøre neste gang, men hadde lyst til å prøve ferdigblandingen denne gangen.

Tidligere på formiddagen slang jeg sammen røren… Jeg hadde noen blåbær i kjøleskapet så jeg puttet noen i hver av formene før jeg helte opp i røren. Formene var større enn jeg trodde sånn at de ekstra i papir jeg hadde funnet fram, bare kunne settes bort igjen.

Jeg smakte akkurat på et par til kaffen, og med blåbær i var det helt…., nam nam :o))

#bake #muffins #blåbær #silikon #former #kaffe #nytelse #godt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg