Da begynner det å ordne seg…

I dag har jeg hatt besøk av rørleggerne,  som har ordnet med vanntilførselen til den nye vaskemaskinen. De skulle komme kl 11, men allerede en halvtime før tiden var de på plass. Det passet meg perfekt, for da ble de jo også ferdig før.

Anne kom like etter rørleggerne, og mens de strevde med å få rørene rundt det lille badet mitt satt vi å skravlet i stua. De jobbet effektivt og var ferdig etter et par timer.

Jeg hadde ikke spist noe frokost innen de kom så da ble det en kjapp fokost/lunch før Anne og jeg dro ut.

Vi dro opp til Elkjøp på Lørenskog for at jeg skulle se på vaskemaskin… Jeg vet ikke om det er meg eller om det er tilfeldigheter, men det ble noe surr med nummerapparatet og vi ble stående å vente. Det var i utgangspunktet bare et par stk før meg, men plutselig ble det flere. Etter å ha ventet tålmodig ble det endelig min tur, og en veldig hyggelig og hjelpsom ekspeditør dukket opp.

Siden badet mitt ikke er så stort kan jeg ikke ha en stor vaskemaskin, for da kommer jeg ikke inn i dusjen. Dette er den jeg valgte som er 60 cm lang og 40 cm bred. Jeg skal sette maskinen slik at den blir stående med langsiden mellom veggen og dusjen. Da vil den komme med kortsiden ut i rommet.  På den måten blir det greit å komme inn i dusjen, og det blir igjen brukbart med plass på gulvet til kattedoen.

Vaskemaskinen kommer allerede i morgen mellom 17 og 22, og med mitt hell så står jeg ikke først på listen……!!!!

Før vi dro hjem var vi innom Coop Lillestrøm for å handle litt til helgen…. Da Anne skulle bli med tilbake hit kjøpte vi med en pakke med ostegrillpølser og en pakke med Opphøgde poter som har både pommes og løkringer. Koselig med litt selskap til middagen innimellom.

Fellesferien er definitivt over for i år, noe vi fikk erfare da vi ble sittende i den køen bortover mot Tveita og videre bortover Ytre Ringvei…..

PĂĄ tide for denne damen ĂĄ komme seg i seng, for nĂĄ har klokka krabbet godt over midnatt nok en gang. Skal jeg komme meg opp i normal tid kan jeg ikke sitte oppe til det begynner ĂĄ lysne igjen.

#rørlegger #vaskemaskin #elkjøp #coop #lillestrøm

2 kommentarer
    1. Gratulerer med ny vaskemaskin. HĂĄper du blir fornøyd, blir levert mellom kl 17 og 22. Da hĂĄper jeg den kommer tidlig. Jeg kjøpte engang et kombiskap som ble levert kl 22 om kvlden – ble irritert for at de ikke kunne komme tidligere pĂĄ kvelden.

    2. Tusen takk ;o)) Jeg håper virkelig ikke at de kommer så sent, for jeg vil gjerne få koblet den til å kjøpt i gjennom en gang i dag sånn at jeg kan få tatt en vask allerede i morgen tidlig. Bare å krysse fingrene det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg