Mamman min…

I dag er det bursdagen til den gode snille mamman min, savner deg sånn!!

På bilde her sitter jeg på mammas fang, og jeg er vel rundt 1 – 1,5 år kan jeg tenke meg. Da som nå var jeg god å rund, og veldig blid og livlig :o))

I går var det meningen at jeg skulle dra innom gravlund på veg hjem for å sjekke hvordan det sto til med blomsten. Tenkte at dersom den ikke var noe å se til kunne jeg dra innom Plantasjen i dag å kjøpe en ny jeg kunne plante. Nå satte jo været en stopper for det besøket i går…. Derfor dro jeg like godt innom Plantasjen i dag og kjøpte med meg en stor burgunder spansk margeritt. Det viste det seg at jeg ikke trengte å gjøre, for stemorsblomstene jeg hadde satt ned til 17. mai sto som et lyseblått teppe å lyste mot meg da jeg kom ned til graven. Jeg trengte bare å luke littegranne, så var det helt fint der. Hadde tatt med meg lys til lyktene som jeg tente før jeg dro derfra.

Selv om mamma ikke lenger er blant oss, har jeg feiret henne med å tenne lys her hjemme. Jeg kjøpte en liten kake på Ultra på veg hjem, som jeg tok et lite stykke av sammen med en kopp kaffe. Jeg har så mange fine og gode minner å hente fram, og på bursdagen hennes strømmer de gjerne på :o))

#mamma #bursdag #gravlund #lys #spansk #margeritt #stemorsblomst #plantasjen

4 kommentarer
    1. Det er fint at man markerer bursdagene til sine avdøde nærmeste. Mange setter lys på grava på en slik dag mens andre tar frem minner. Det var en flott mor du hadde.

    2. Fint og få tent lys på disse dagene og minnes de som er borte.
      Man savner dem ekstra på de dagene.
      Du hadde en fin og snill mamma som jeg fikk gleden av å kjenne godt.

    3. Helge: Jeg pleier alltid Ã¥ tenne lys pÃ¥ bursdagen til mamma og pappa… Ellers er jeg nok ikke av dem som er der nede sÃ¥ veldig ofte, ellers bare pÃ¥ høytidsdagene.

      Mamma var fantastisk, snill som dagen var lang og masse humor akkurat som pappa :o))

    4. Anne: Ingen tvil om det, hun var så snill og omtenktsom. Både hun og pappa var jo veldig glad i deg :o)) Jeg tenker jo på dem hver dag, men det blir alltid ekstra på bursdager og andre høytidsdager. Ingen lever evig, men jeg kjenner jo at jeg skulle ønske at de begge var her fortsatt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg