Langhelg i vente

Så utrolig godt det var å gå hjem fra jobben i dag, og vite at jeg hadde 4 hele dager fri foran meg ;o))

Dagen i dag har gått veldig fort, for det har vært mer enn nok å henge fingrene i. Jeg hadde noen saker jeg måtte bli ferdig med innen jeg kunne ta ferie, og jeg klarte det akkurat.

Siden det er ganske kjølig inne på jobben, og da lunchen kom bestemte jeg meg for å stikke en tur ut for å varme meg opp litt. Jeg var blitt så kald på fingrene og stiv i skuldrene at jeg trengte virkelig varme.

Ute var det skikkelig varmt og godt i solen… Det var nesten ikke en sky å se på himmelen.

I forbinnelse med at jeg er i ferd med å gå over til bedre internettforbindelse her hjemme, trenger jeg ikke lenger å ha noe fast mobilbonneman på nettbrettet mitt. Derfor var jeg nede på Oslo City og ordnet med et kontantkort, som jeg kan bruke hvis jeg er på steder hvor det er tilgang på tråløst nett.

Da jeg satte SIM kortet i nettbrettet fikk jeg en melding om at jeg var tilknyttet til FriFamilie, og koblet til et nummer og en persom jeg ikke kjenner. Må kontakte leverandøren i morgen og ordne opp i det.

I morgen har jeg avtalt med Anne at vi skal ta oss en tur ut i det fine været. Akkurat hvor vi skal dra har vi ikke avtalt, men det kan jo hende vi bare tar bilen og kjører litt rundt så får vi se hvor vi ender opp.

Er du som meg å har lakenskrekk får du ha en fortsatt god kveld, og dere andre god natt.

#langhelg #fri #kaldt #frossen #sol #varme #nettbrett #biltur

4 kommentarer
    1. Jeg og mange andre må på jobb imorgen men jeg unner deg god langhelg. Men det er godt med fri idag. Snart blir det en skogstur her, mulig jeg prøver badevannet idag, ellers er vasking en grei ting. Så skal jeg besøke mine foreldre som vanlig hver torsdag. Så dagen blir grei. Ha en fin dag.

    2. Disse nymotens duppedittene, virker det sÃ¥ er det greit, men…Her er antrekket shorts og singlet i dag, sekken er pakket og vi skal pÃ¥ skogstur 😀 Satser pÃ¥ Ã¥ fÃ¥ brunfarge i sola med gratis D-vitaminer 😀 Ha en flott torsdag og god langhelg, jeg skal pÃ¥ jobb i morgen og resten av helga :-

    3. Helge: Det har virkelig vært en fin dag i dag, og jeg har vært ute hele tiden. Resultatet ble en ganske rød hals og skulder :o)) Ha en fin kveld videre!

    4. Lene S.: Jeg har vært ute i sola hele dagen, men det ble ikke noen brunfarge jeg tok med meg hjem… Nei, her er det en lekker varm og rød hals og skulder gitt. Tenkte ikke pÃ¥ Ã¥ smøre meg jeg vettu!!

      Dessverre sÃ¥ er det sÃ¥nn at noen mÃ¥ pÃ¥ jobb nÃ¥r vi andre har fri… Hadde en far som jobbet vakter, og det spilte ikke noen rolle om det var helligdag for falt det inn sÃ¥nn mÃ¥tte han pÃ¥ jobb.

      Håper du alikevel får en fin helg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg