Gratulerer med dagen

Sitter ved kjøkkenbordet og ser ut på det fine været vi har fått på 1. mai, arbeidernes dag. Utenfor på flaggstangen til balkongen vaier flagget i en lett vind og formiddagssolen ;o))

Jeg har ikke tenkt til å gjøre så veldig mye annet enn å nyte dagen…. Vel, kanskje jeg tar med meg kamera og går en liten tur i bydelen.

Jeg våknet ved 4 tiden i natt, og måtte…., ja du vet!! Da jeg kom ut i stua løp Ronja litt stresset rundt i stua, og så kastet hun opp på teppet å på gulvet…. Ikke akkurat vasking jeg hadde tenkt å gjøre en tidlig morgen, men det var ikke noe annet å gjøre. Jeg fikk avverget at det kom så mye på teppet, men det var da nok..

Da hun hadde fått tømt seg var hun storfornøyd, og surret rundt bena mine å mjauet å ville ha kos. Det fikk hun selvsagt :o))

Frøken Lillepuzdatter av Skånevik er i storform nå å jaget nettopp søsteren rundt hele heimen. Vinja var ikke spesielt fornøyd når Ronja kom settende etter henne, og de endte til slutt opp i en stor pelsball midt på stuegulvet. Når de var ferdig lå det igjen nok pels til en passelig stor vott, hehehe!!

Azalean og kattegresset trengte vann nå til morran. Så nå stør Azalean i en bøtte med vann og kozer seg mens gresset fikk seg en god gjennomvanning under springen.

Da var kaffekoppen tom, og må fylles opp igjen. Ha en fortsatt fin dag, blogges :o))

Å, dere…. Gratulerer med dagen!!

6 kommentarer
    1. Takk for det. Var ute kl 05 idag tidlig og hang ut flagget som den første i nabolaget. Var hos foreldrene mine idag og hjalp til med plenklipping, tok en softis på veien hjem. Burde ha tatt en runde med støvfilla men det kan vente til lørdag. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg