Netflix…

For et par dager siden fikk jeg en mail fra noe som så ut som Netflix, hvor de informerte at det var problemer med kort nr …… og betalingsopplysningene måtte oppdateres. Så ble jeg bedt om å gå til “Min konto” for å oppdatere dem.

Jeg er jo så misstenksom så jeg klikket ikke på linken for jeg var helt sikker på at det var noe humbug. Nå på formiddagen hadde jeg lyst til å se på en film, og da kom det opp en boks på skjermen om akkurat det samme. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg måtte oppdatere, men så kom jeg på at jeg jo hadde fått nytt bankkort med nytt nr å det resulterte i at de ikke fikk trekt meg for det månedlige avdraget.

Nå er alt oppdatert og, og jeg kan koooze meg favorittseriene mine :o))

#netflix #bankkort #betalingsopplysninger

2 kommentarer
    1. Håprer du har mye glede av dette. For min del skurer jeg bort grønske fra gulvet på balkongen i dag med klor. Det lysner og jeg vil skaffe nytt grass der ute snart. God helg.

    2. Helge: Det kommer jeg til å ha, for på Netflix er det noe for alle :o)) Jeg skal ta en skikkelig vask ute på balkonen snart, men siden jeg har innglassing så blir det ikke så ille der ute.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg