Intet nytt under solen

Det er nettopp det det er, intet nytt…. Dagene går for det meste med til å stå opp tidlig, gå på jobb, for så å være der hele dagen, så gå hjem kanskje handle på vegen og lage middag. Deretter synke ned i godstolen helt ferdig med verkende ledder å halvsove det som er igjen av kvelden før jeg skal legge meg. Neste dag er det akkurat det samme igjen…. Høres det kjedelig? Sånn som jeg føler meg om dagen orker jeg ikke å kjenne etter engang om det kjedelig, er for trøtt og sliten til det. Jobben er ikke på noen måte kjedelig, for der skjer det så mye variert som må løses i løpet av dagen. Det er vel heller etter jobb det skulle ha skjedd mer….. For håpentlig stiger energien og smertene synker etterhvert som det blir varmere og tørrere i været, noe som også innbyr til mer utetilværelse….

MÃ¥tte bare sutre og syte littegranne :o))

Jeg gikk tidligere fra jobben i dag siden jeg hadde en avtale med vaskekjelleren…, og siden jeg ikke hadde så veldig mye denne gangen ble jeg ganske raskt ferdig. De siste to gangene har jeg hatt så mye at jeg har holdt på i 4 timer, som er den tiden man har til rådighet. Det var deilig at det ikke var så mye denne gangen.

Etter å ha spist en lett middag tok jeg med meg pleddet mitt å slang meg på senga og sovna omtrent med en gang. Da jeg våknet en stund senere lå det to varme og lodne puser inntil ryggen min, og da gled jeg rett inn i la la land igjen, hehehe!!

Mens jeg satt å så på CSI Las Vegas i sta kom Vinja å la seg i fanget mitt, og etter å ha stått å tråkket å malt med smale øyne en stund la hun seg ned i en ring å sovnet. Etterhvert strakte hun seg ut å sovnet virkelig hardt, for hun rørte ikke engang på ørene når jeg laget en lyd eller flyttet på meg. Det pleier hun nemlig å gjøre…. Det er noe beroligende med å sitte med en sovende pus i fanget, og se hvor avslappet hun er :o))

Til morran i dag våknet jeg til snøvær som raskt gikk over til regn… Bortsett fra litt opphold midt på dagen så har det vært regnvær og grått hele tiden. Siden regnet tar bort de siste restene av snøen omkring her så klager jeg ikke, nei denne damen smiler fra øre til øre. Vi er bare i slutten av februrar, og jeg tror ikke for et minutt at vi slipper unna nye snøfall. Nei da, vi kommer nok til å få det og kanskje med påfølgende kuldegrader…. Både mars og april er noen ordentlig lure måneder værmessig, så vi kan nok forvente oss det meste!!

Da var det på tide å strekke ut kroppen, og legge den i vannrett stilling noen timer. God natt!!

2 kommentarer
    1. Kanskje dy er litt vårslapp og mangler litt sol? Lurer på om det er det som plager meg også for jeg er ikke så effektiv at det gjør noe, ikke på jobb og ikke hjemme heller. Det går nok over.

    2. Du skal ikke se bort fra at det kan være en grunn ogsÃ¥… Det er nok ogsÃ¥ litt for at lesebrillene mine har gÃ¥tt i stykker, og henger sammen med tape. Det gjør at jeg ikke ser som jeg skal og fÃ¥r hodepine Ã¥ blir sliten. ForhÃ¥pentlig sÃ¥ kommer de nye snart sÃ¥nn at jeg slipper Ã¥ myse hele tiden. Det hadde nok ikke vært sÃ¥ dumt med litt sol heller ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg