BlÄser i trea

Ute blÄser det en sterk vind i dag, og himmelen er helt grÄ pluss at tÄka ligger helt nede pÄ hustakene
 PÄ plussiden er det derimot nesten 5 varmegrader, sÄ da fÄr det bare blÄse og vÊre sÄ grÄtt som det vil. Med det samme jeg sto opp satt jeg opp bÄde balkongdÞra og soveromsvinduet mitt for Ä lufte, og kattene ble helt elleville
 FÞrst satt de i vinduet Ä snuste en stund, fÞr de brÄsnudde Ä lÞp i vill fart ut pÄ balkongen og sÄ inn igjen Ä rundt hele heimen. De er helt ville mens de holder pÄ, men jeg bare koser meg nÄr de sÄ aktive for det tydelig at de trives :o))

Planen min i dag var at jeg skulle stÄ opp tidlig sÄnn at jeg fikk med meg 5 milen fra OL, men jeg mÄ ha glemt Ä sette klokken til Ä ringe for jeg sov meg igjennom alt sammen. NÄr jeg fÞrst slo opp Þynene var det hele over, sÄ jeg mÄtte lese om resultatet pÄ text-tv. Det gikk vel ikke helt som vi hadde hÄpet pÄ, men sÄnn er det bare. Om ikke sÄ altfor lenge begynner avsluttningsseremonien, og helt Êrlig sÄ er jeg glad det er over for denne gangen. Jeg skal nÄ se pÄ seremonien med iver, men denne gangen skal jeg se pÄ DR1 for da er jeg garantert Ä slippe unna all reklame!!

Anne ringte meg i gÄr Ä lurte pÄ om hun kunne komme en tur, og selv om formen min ikke var helt pÄ topp sÄ var det hyggelig med besÞk. Jeg mÄtte uansett ut en liten tur for Ä handle litt, sÄ da kjÞpte jeg inn et par pakker med kyllingkjÞttdeig og et par poser med Kyllinggryte Bali til middag. NÄ skulle vi ikke spise alt sammen i gÄr, men jeg tenkte at det var greit Ä lage en del sÄ hadde jeg middag til i dag ogsÄ.

Det var ikke sÄ veldig mye spennende Ä se pÄ tv i gÄr, bortsett fra den svenske Melodifestivalen og Lindmo. Kveldens store hÞydepunkt derimot var under pausen i Melodifestivalen, for da kom nemlig Tomas Ledin Ä sang et knippe med gamle lÄter i litt nyere tapning. Anne og jeg skal jo pÄ konsert med ham i april, og vi gledes oss til den fra fÞr men nÄ gleder vi oss enda mere. Han er ikke sÄ ofte i norge, sist var i 2006, sÄ det er stort Ä fÄ oppleve ham igjen :o))

Ronja har vĂŠrt ordentlig umulig i dag, og flydd rundt Ă„ klort pĂ„ sofaen og pĂ„ teppet
. Jeg tok henne i nakkeskinnet Ă„ holdt henne nede til hun roet seg, som om det hjalp noen ting. For med en gang jeg slapp henne sĂ„ spratt hun opp igjen med halen i vĂŠret, og spankulerte litt sĂ„nn arogant rundt i stuen mens hun kikket pĂ„ meg i sidesynet Ă„ sĂ„ skar hun avgĂ„rde for Ă„ klore mer pĂ„ sofaen
. Jeg holdt pĂ„ Ă„ bli sprĂž av henne, men tilslutt roet hun seg Ă„ nĂ„ ligger rampen Ă„ sover som om ingenting har hendt oppe i senga mi
. 

NÄ skal jeg forte meg Ä koke opp litt pasta og varme kyllinggryten sÄ det er klart til avslutningsseremonien begynner kl 17.

Ha en fotsatt fin sĂžndagsettermiddag, blogges :o))

#blÄser #tomasledin #konsert #melodifestivalen #lindmo #katt #ronja #ol #avsluttningsseremoni #5mil #kyllinggryte #bali

2 kommentarer
    1. VĂŠret skifter fort, det blĂ„ste litt her i dag ogsĂ„ men ikke sĂ„ mye. Tok en bitteliten skogstur i dag tidlig med pĂžlser over bĂ„l, aldri har jeg godt sĂ„ kort fĂžr jeg jeg fant bĂ„lplassen. Bra at det ble trippel russisk pĂ„ 50 km idag, Norge mĂ„ tĂ„le tap og ikke forvente og vinne alt. Lindmo ser jeg innimellom pĂ„. Det er bra at OLer over – ser frem til normale tv-uker. Ha en fin kveld.

    2. Helge: SÄ nettopp ferdig avsluttningseremonien, og jeg ble like rÞrt nÄr de tre russiske gutta fikk sine medaljer, som nÄr vÄre jenter fikk sine. Flott seremoni med stil, som jeg syntes den bÞr vÊre. Det skal bli godt ja, nÄ som programutvalget gÄr tilbake til normalen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg