Jeg lengter såååååå

Det er jo ingen hemlighet at jeg ikke er sånn veldig glad i vinteren og kulden….. Både jeg og kroppen min trives best når gradestokken ligger litt opp på pluss siden, og ikke sånn som nå hvor alt er hvitt og minusgradene går opp å ned hele tiden. Det meste av dagen i dag har det snødd ganske bra, har jeg kunnet se fra vinduene på jobben.


(Arkivbilde, tatt 2009 i Botaniske Hage)

Jeg lengter noe vanvittig etter sol og varme, og så må jeg ikke glemme lange lyse kvelder hvor man kan sitte ute helt til man MÅ gå å legge seg. Bare det at det blir lysere ute hjelper veldig på kjenner jeg, for da har man inntrykk at man får så mye mer ut av dagen. Det begynner så smått å bli lysere både om morningen og kvelden så vi går helt klart den rette veien. Noe annet som som også er veldig deilig å tenke på er at snart banker helgen på :o))

NÃ¥ snur jeg nesen hjemover, og kanskje kommer det et innlegg til litt senere i kveld :o))

5 kommentarer
    1. Skjønner. Men husk at det blir en kort vinter for snøen kom først i januar. Den kunne jo ha kommet i november – sÃ¥ vi har veldig der.
      Flytt til syden og jobb derfra hvis du kan. Kanskje ikke så lett, men kan jo ha det i bakhodet. Men det er sikkert mange i samme bås som deg, tenker på alle som blir isolert nå pga snø.

    2. Jeg er takknemlig for at den først kom nÃ¥, hehehe…. Nei, flytte til syden blir det nok ikke noe av. Om noen mnd kommer en av mine favoritt Ã¥rstider, og da er alt greit vettu…. Ã…, jo da det er nok mange som meg, og de som har det mye verre ogsÃ¥… Alikevel forbeholder jeg meg retten til Ã¥ syte og klage pÃ¥ været og formen. da føler jeg meg litt bedre etterp9 ;o))

    3. Jeg er takknemlig for at den først kom nÃ¥, hehehe…. Nei, flytte til syden blir det nok ikke noe av. Om noen mnd kommer en av mine favoritt Ã¥rstider, og da er alt greit vettu…. Ã…, jo da det er nok mange som meg, og de som har det mye verre ogsÃ¥… Alikevel forbeholder jeg meg retten til Ã¥ syte og klage pÃ¥ været og formen. da føler jeg meg litt bedre etterp9 ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg