Snartur innom

Jeg kom hjem for ikke så veldig lenge siden, etter å ha vært hos Anne en tur. Hun hadde homeparty for produktene fra Party Lite.

Produktene det dreier seg om er lysholdere i forskjellige flotte utforminger samt lys og voks. Sjekk ut hjemmesiden deres her: www.partylite.no.

Det er jo produkter som koster litt, og da kan man ikke går helt bærsærk akkurat. Jeg fant et par fine lykter som jeg valgte å kjøpe. Bilder på dem kommer når jeg får dem om en ukes tid.

Anne spurte om jeg viste om noen som hadde lyst til å være med, og jeg tenkte min på min tidligere reisevenninne Monica. Sendte henne en melding og hun ble med. Vi skulle være hos Anne ved 18 tiden så ingen av oss hadde spes god tid til å spise før vi måtte avgårde igjen. Av den grunn ble vi de siste som kom…..

Ute har det vært et ordentlig drittvær, og når mørket kom å vinduene dugget pga av regnet var det ikke så lett å se å kjøre. Det gikk greit både til og fra……, men det var slitsomt når sikten var så dårlig.

Snart på tide å komme seg i seng, for i morgen er det en ny arbeidsdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg