Kurs i dag…

I går var jeg faktisk veldig flink til å komme meg seng….. Jeg var trøtt og uopplagt hele kvelden, og satt mer eller mindre å halvsov mesteparten av tiden så derfor krabbet jeg opp i køya rett etter kl 23. Det er en fantastisk bragd om jeg skal si det selv, for klokka blir som regel langt over midnatt innen jeg får lagt meg!!

Siden jeg var så flink til å legge meg i går, fikk jeg nok søvn i natt å klarte å komme meg opp igjen tidligere enn jeg pleier. Så i dag var jeg faktisk på jobben kl 08:00 :o))

Vi var på kurs nesten hele dagen i dag, noe som var veldig spennende men også veldig frustrerende. Kursleder sa også det i sin innledning, men det var jo ikke noen trøst egentlig. Det var ikke så veldig mye teori i dag, men mer gruppearbeid/øving. Det hele gikk ut på at man hadde et problem, og så skal man igjennom diskusjoner komme fram til hvordan dette kan løses. Løsningen skal ikke være en brannslukningsaksjon som fixer problemet der og da, men en løsning som fixer problemet permanent. Med hånden på hjertet må jeg innrømme at jeg ikke hadde trodd at det skulle bli så interressant :o))

Etter at vi skrudde klokka tilbake en time i helgen har det blitt lyser om morningen når jeg skal på jobben, og i den andre enden har det blitt nesten mørkt innen jeg kommer hjem på ettermiddagen. Før pleide jeg ikke å bry meg så veldig mye om det, men ettersom jeg har blitt eldre så syntes jeg ikke det er så koselig å komme hjem når det er mørkt. Det er greit når jeg først komme hjem og får slått på alt lyset, og tent lys i lysglass og lykter.

Om en måned tennes det lys over alt, både ute og inne å det gleder jeg meg til…. Akkurat da syntes jeg det er lunt og kozelig å gå ute i mørket å se på juletrærne, adventsstaker og annet lys som folk har dekorert med på balkonger og terasser :o)) Hvis november går like fort som oktober har gjort så er den tiden her før man aner det :o))

Kroppen min er litt viljeløs og sløv i dag, så det skal bli godt å komme til fysioterapeuten i morgen for behandling og trening. Blir sikkert tungt å komme i gang, men så går det bedre… Jeg hadde det ganske tungt på treningen i forrige uke også, og jeg var støl å stiv etterpå. Alikevel hadde jeg mer energi i kroppen etterpå :o))

Nå skal jeg lene meg godt tilbake en stund å sløve meg igjennom Masterchef på TV3 og deretter Kakekrigen på FEM, blogges :o))

8 kommentarer
    1. Jeg skulle vært på kurs igår men det ble en misforståelse som gjorde at vi i Bjerkivk ikke dro. For meg budre de ikke være kurs etter klokka to siden jeg er morgenfugl noe som er et problem når vi stiller klokka om høsten. Her blir det bare mørkt uansett og jeg våkner midt på natta,,,

    2. SÃ¥ flink du er – Ã¥ komme deg i seng kl 23!! – Jeg har prøvd mange ganger, men det blir ofte 1-2 tida!
      Følger med pÃ¥ Masterchef her ogsÃ¥! – men er ikke som de man ser pÃ¥ BBC – der er det mer krevende!!
      Klem!!

    3. Synes du skal kose deg mef Tv`n i kveld og nyte roen. Og enig det mørket om ettermiddagen. Er skikkelig pyton hvor mørkt det blir nå i tiden fremover. Ennå to mndr igjen føre sola snur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg