Kurs i dag

De små grå er veldig slitne nå i kveld, for jeg har vært på kurs hele dagen…. Kurset vi har vært på i dag er for å lære å bruke et nytt arbeidsverktøy som vi skal bruke i prosjektarbeidet vi holder på med. Det har vært utrolig spennende og interresant, men vrient. Det er nok ikke meningen at det skal være enkelt, og jeg følte at jeg sleit litt i gruppearbeidet men det går nok greiere etterhvert.

I en av de siste pausene var jeg ute på balkongen en tur for å trekke litt luft, og for å røre litt på leddene mine… Å bli sittende stille så lenge av gangen var ikke så behagelig for knærne mine, og da var det godt å gå litt fram og tilbake litt. Utsikten er bra så høyt over bakken, 8 etg., og jeg bare måtte ta et bilde mot Youngstorget med Regjeringskvartalet i bakgrunnen. Været var jo strålende i dag, og høstsola varmet ganske bra opp :o))

Når jeg kom hjem i ettermiddag hadde sola klart å varme opp balkongen og jeg satte meg ut en liten tur…, og da tok det ikke mange minutter før pusetassene min kom etter. De har ikke fått vært så mye ute de siste dagene siden det har vært kaldt og guffen. De var helt ville å løp inn igjennom kjøkkenvinduet og igjennom entreen og stua før de igjen var ute på balkongen. Dette gjentok seg ganske mange ganger, og de brøy seg ikke om de brukte meg som trampoline heller, hehehehe :o))

Nå er det tv’n som får min oppmerksomhet…. Har nettopp sett ukesfinalen i Masterchef og nå er det ukesfinale i Kakekrigen. Det blir spennende å se hvordan det går i dag med bakerne, og om alt går greit eller det blir bare tull!!

Ha en fortsatt fin torsdagkveld, blogges :o))

5 kommentarer

Siste innlegg