Papirer over alt…

I natt har denne damen sovet ekstremt godt, og våknet ikke før klokka var nesten 10…. Da følte jeg meg opplagt og i god form, en helt hærlig følelse :o)) Jeg hadde ikke noen store planer for dagen, og tenkte at jeg skulle bare sitte inne å nyte formiddagen å se litt på tv. Mens jeg spiste frokost ble jeg sittende å se på Hercule Poirot for VOX…. Jeg hadde sett episodene før, men det gjorde egentlig ikke så mye…

I forbindelse med at et par av naboene mine nå har bestemt seg for å glasse inn sine balkonger, så lurte de på hva jeg hadde betalt da jeg gjorde det. Jeg husket selvsagt ikke det da de spurte meg. Så etter frokost bestemte jeg meg for å lete etter papirene jeg fikk, og det resulterte i at jeg fant en haug med gamle kvitteringer som jeg gikk igjennom. De fikk en brå slutt å havnet i søppla…. Jeg fant papirene fra både firmaet som laget rammene til vinduene, Sagstuen AS, og glassmesterfirma, Knut Furulund AS. Hadde i forveien en følelse av at jeg hadde betalt rundt 60.000,-, og det var ikke langt unna heller for regningen var på 59.750,-

Skjønner ikke poenget med at jeg har spart på alle disse papirene, bare tull vettu…. Nå ligger jo alt lagret i nettbanken, og trenger man en kvittering på noe man har betalt kan man bare få det derfra, enkelt å greit :o))

Kroppen min har ikke helt klart å venne seg til at det har begynt å bli kjøligere ute, og der fryser jeg nesten hver enste dag. I går kveld måtte jeg bite i det sure eple og sette på varmeovenene i heimen for å få gjennomvarma litt…. Det luktet skikkelig svidd støv, selv om jeg støvsugde dem nøye før jeg satte dem på.  Akkurat nå er jeg iskald over hele kroppen, så for å bli varm igjen skal jeg stuuuuupe inn i dusjen å skru varmen opp så mye jeg bare orker :o))

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg