Ã… som jeg fryser….

De siste dagene har jeg vært så frossen om kvelden at Mr. Vifteovn har blitt hentet fram å blitt plassert på bordet ved siden av meg…. I dag er ikke noe unntak gitt, han står mer eller mindre å hopper her ved siden av, hehehe!!

esdWRiAQuM

Fortsetter jeg å være så frossen må jeg nok sette på panellovnene, for det verste som finnes er å sitte inne å fryse…. Gjorde noen treningsøvelser for å få opp pulsen sånn at jeg skulle bli varm, men det varte bare en kort stund så hakka jeg tenner igjen. Det blir vel sånn en stund til kroppen har vent seg til at det har begynt å bli kjøligere ute, kanskje :o))

escoxAAQs7

Samme hvor du går eller kjører i området der hvor jeg bor er det dype hull og grøfter i gatene, og gravemaskinene durer å går fra tidlig om morningen til sent ut på ettermiddagen. Så lenge man bruker bena er det ikke i grunnen noe problem å komme fram, men verre er det når man kommer kjørende. Enkelte steder er over halve gaten innsnevret å det like i et uoversiktelig veikryss. Rett ovenfor er det ille når man kommer ovenfra, for da har man vikeplikt fra høyre… Problemet er bare at man må helt ut i krysset før man ser om noen kommer, og skal de den veien man kommer fra har man et problem… Det har vært noen heftige situasjoner der gitt….

Jeg håper bare at de klarer å få gjort det de skal nede i disse hullene sine innen snøen kommer, men jeg har mine tvil…. Nå har de holdt på siden før jeg tok ferie i slutten juli og det ser ikke ut som om de har en gang tenkt på å begynne å fylle igjen noen hull…..

evBB5KAQuo


I dag er det fårikålens dag, og tidligere i dag så kjørte Fårikål Politiet forbi utenfor jobben… Bilen skramlet å laget masse støy, og vi fløy bort til vinduet for å se den men den ble borte før jeg rakk å se den…. Da måtte jeg jo google litt da vettu :o))

Selv er jeg ikke så overbegeisteret for fårikål, og kan i grunnen styre meg…. Jeg syntes jo det ser godt ut, men jeg liker ikke sau eller lam så det blir vel neppe til at jeg noen gang kommer til å lage meg retten. Foreldrene mine var heller ikke så glad i det, så jeg husker at mamma laget retten med svin i stedet å kalte det for Grisikål, hehehe. Var ikke så vondt det :o))

Det er noen dager siden jeg har vært på bloggen nå, har hatt mange tanker i hode mitt som trengtes å sorteres og tenke på i tillegg til at jeg har hatt litt å gjøre å vært i farten. Mandag holdt jeg jammen på med storvask nede i vaskekjelleren og var ikke ferdig før sent, og etterpå var jeg så sliten at jeg bare satt å sløvet resten av kvelden. Tirsdag var jeg først til fotpleie til en etterlengtet time, og så bare en snartur hjemmom før jeg dro til Anne for å feire fødselsdagen hennes… Hun disket opp med deilig kyllinggryte til middag, epleka ke m/is og sjokolade kake til etterpå. Jeg ble så mett at jeg følte jeg skulle spekke. I går hadde jeg time hos fysioterapeuten og det var ingen fornøyelse, som vanlig, og etterpå ble jeg så sliten at jeg bare sank rett ned i godstolen etterpå å sovna med vifteovnen ved siden av…

Nå blir det en dose med Bones, og så kanskje jeg klarer å komme meg i seng sånn ikke så lenge etter det :o))

6 kommentarer
    1. foreignerat50: Hvis alt hadde gÃ¥tt pÃ¥ skinner, sÃ¥ ville det blitt kjedelig… Viktig at den ene dagen ikke blir den andre lik, og vi mÃ¥ prøve oss pÃ¥ forskjellige utfordringer :o)) Mange som syntes det er litt huskaldt om dagen, sÃ¥ det er vel snart pÃ¥ tide Ã¥ skru pÃ¥ ovnene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg