Litt grÃ¥tt i dag…

Før jeg gikk å la meg i går sjekket jeg for å se hva slags vær vi skulle få i dag, og det var vel ikke akkurat strålende… Så ut som om vi skulle få regn i bøtter og spann, men hittil har det ikke blitt så ille. Det er grått og overskyet men det har ikke kommet noe regn, og jeg håper vi slipper unna det nå i helgen…

Jeg har brukt formiddagen til å gå igjennom noen aviser som hadde samlet seg den siste uken… Forrige uke sa jeg opp Aftenposten for at jeg syntes jeg ikke hadde råd til å betale så mye penger for så mye papirer som jeg ikke leser så nøye. Selvsagt har jeg lest nyhetssakene og kultursidene, men alt det andre som følger med går rett i søppla uten at det blir viet den store interressen. Det er synd at det skal koste så mye for avisen, for det er veldig koselig å sitte med en kopp kaffe å lese avisen på morningen..

Da jeg var ute i går rakk jeg akkurat å stikke innom frisørsalongen for å bestille time til klipp og farging… Jeg hadde et lite håp om at hun hadde ledig time om et par dager, men dessverre var jeg ikke så heldig gitt. Den første timen hun hadde var på fredagen, men da måtte jeg gå tidlig fra jobben så jeg valgte å vente til lørdagen i stedet. Når jeg har ventet så lenge på klipp kan jeg godt vente en dag til… Det skal bli deilig å få litt orden på håret igjen, for akkurat nå føler jeg meg som ei utvaska skurefille… Fargen er blass og stygg og håret er flisete… Den eneste trøsten er at etterveksten nesten går i et med den solbleke hårfargen min!!

Etter dyrlegebesøket i august måned fikk jeg beskjed om at de måtte over på et annet fòr for å få de ned i vekt…. Jeg hadde ikke råd til å kjøpe en stor pose da, og ved å blande med litt fra det gamle fòret har det holdt ganske lenge. Nå begynner det å bli ganske lite igjen så jeg tenkte at jeg skulle dra innom Katteklinikken 10 Liv på Lørenskog enten i dag eller på mandag. Mat må jo englebarna mine ha :o))

Da var kaffekoppen drukket opp og det er på tide å svinge seg rundt å få noe ut av dagen, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Du fÃ¥r legge ut bilde nÃ¥r du har vært hos frisøren da. Har selv ak vært der, og ble kjempefornøyd. FÃ¥tt vekk “siv jensen” fargen og blitt mer champagne 🙂
      Ha en flott lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg