Stuptrøtt….

I dag slet jeg virkelig med å komme meg ut av senga, jesp!! Jeg kom meg ikke i seng før klokka var nesten 02:00 i natt pga en skikkelig kranglete mage. Har ikke snøring på hvorfor det skjedde, men huff som jeg løp fram og tilbake mellom senga og badet noen timer. Jeg følte meg ikke dårlig akkurat, bare vondt i magen. Når magen roet seg og jeg endelig kom under dyna fikk jeg jo ikke sove med en gang, så da ville ikke øynene åpne seg uten hjelp når klokka støyet til morran. Jeg klarte å åpne dem såpass at jeg satt alarmen fram en time, og det hjalp….., litt!!

Det var mer enn nok å henge fingrene i på jobben i dag, og med en temmelig trøtt hjerne følte jeg tilslutt at det koktet  oppe i toppen etterhver. Så derfor stakk jeg en tur ned på Oslo City å rusla litt rundt i butikker, men jeg handla ingenting… En gang må jo være den første, hehehe!! Det var deilig å komme seg ut litt å ta inn noen nye inntrykk.

Jeg har hatt dårlig matlyst de siste dagene, men når jeg var ute i lunchen kjente jeg at for først gang på en stund var skikkelig sulten. Derfor kjøpte jeg med meg en Club Sandwitch som jeg spiste mens jeg jobbet.

Når jeg kom hjem i dag kjente jeg med en gang at det var noe jeg hadde glemt å gjøre i går…, og det var å gjøre ren kattedoen. Så etter at jeg hadde fått i meg litt mat tok jeg fatt på den. Pusene var ikke sene med å gå en runde inn for å sjekke status når jeg var klar :o))

Det var lenge siden jeg hadde pratet med min 91 år gamle “venninne” så i kveld ringte jeg til henne for å høre hvordan det sto til. Hun hadde det ikke så aller verst, men hadde måtte ta seg en tur til legen i dag pga av en lei urinveisinfeksjon. Foruten det så var damen i fin form, og humøret hennes på topp :o)) Vi hadde så mye å prate om at samtalen fort gikk over en time :o))

Huff nå har klokka blitt ganske mye igjen, og jeg vet en som kommer til å bli like trøtt i morgen tidlig. Natta!!

4 kommentarer
    1. Huff du er ikke den eneste som har slitt med denne flyinga. Holdt på i hele går selv. ER no`dritt for å si det slik 🙂
      Men håper formen er bedre i dag og ønsker deg en flotters dag i høstsola.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg