Bla bla bla…

Endelig fant stemmen min ut at den skulle gi lyd fra seg igjen…. Først så hørtes det ut som om jeg var i stemmeskiftet, men utover ettermiddagen og kvelden har den blitt betraktelig stødigere. Halsen er fortsatt veldig sår og vond, men den høye feberen jeg har hatt har også begynt å gå ned. Det lover bra for at jeg kan gå tilbake på jobben igjen i morgen :o))

Kjenner at det er godt å få tilbake stemmen igjen, for når man ikke har den er det så vanvittig mye man skulle ha sagt… Man får liksom ikke sagt alt det man skal si når man tekster eller chatter. Alikevel skal jeg ikke la munndiarèn min løpe løpsk i morgen, hehehe!!

I dag dumpet det ned et frikort fra Nav i postkassen, til min store overraskelse…. Jeg trodde at det fortsatt var en stund til jeg hadde nådd grensen, men sånn var det tydeligvis ikke. Det er klart det har blitt noen besøk hos fastlegen, spesialist og noen røntgenbesøk utover våren og igjennom sommeren å da beveger jo telleverket seg oppover. Når jeg snakket med fysioterapeuten min tidligere denne uken så fortalte hun at jeg hadde et besøk igjen så gikk jeg over på frikort hos henne også. Akkurat det er jeg ganske fornøyd med, for det blir jo endel besøk hos fysio utover høsten….

Burde vel egentlig ha gått å lagt meg, men jeg er ikke trøtt enda så da blir stresslessen en stund til mens jeg ser på Taggart!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg