Bare visker….

I går trodde jeg at feber og halsevondten min ville bedre seg etter en god natt søvn, men der mente kroppen min noe helt annet dessverre… Når jeg våknet til morningen i dag var feberen oppe i + 39 og halsen verket, men det verste var at jeg hadde mistet stemmen…. Har jeg funnet den igjen, nei ikke enda!!

Det er så forbaskat irriterende og slitsomt å ikke kunne snakke… Ronja var rampete og jeg forsøkte å snakke til henne, men det kom ikke så mye vettu ut av munnen min. Pusejenta mi bare kikket opp på meg med et rampete blikk å fortsatte der hun slapp uten å bry seg om meg. Hun viste at hun gjorde noe hun ikke fikk lov til, og da jeg reiste meg fra stolen og gikk mot henne forsvant hun som et skudd, hehehe!!

Jeg våknet ganske tidlig i dag, og fikk ikke sove igjen… Da sto jeg like godt opp å laget meg litt frokost som jeg med litt besvær klarte å få ned i den såre halsen min, men med en lun og god kopp te så gikk det ganske greit. Jeg pakket meg inn i et pledd å halvt lå og halvt satt i stresslessen mens jeg delvis så på God morgen Norge, som minnet meg på at jeg må huske å se på Stjernene på slottet i kveld. I dag er det Toralv Maurstads dag, og det tror jeg kommer til å bli interresant :o))

Hadde noen telefoner jeg egentlig burde ha tatt i dag for å ordne opp i noen ting som hadde blitt liggende for lenge, men det har jeg måtte sette på hold til jeg får igjen stemmen min. Litt vanskelig å ringe noen å sitte å viske til dem, hehehe tror det kan oppfattes helt feil!!

På tide å fylle koppen med litt lun og lindrende te, blogges!

8 kommentarer
    1. Ny sykdom eller, å viske 😀 Bruker du viskelær så blir det borte, he he. Når du mister stemmen heter det å HVISKE 🙂 God bedring!

    2. Tullemor: Hehehe, når man er ordblind så blir det litt surr med bokstaver og ord innimellom, men så lenge man forstår hva jeg mener å får det være :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg