Powernap…

De siste dagene har jeg vært så frossen og uggen i kroppen når kvelden har kommet, og i dag var intet unntak gitt… Etter at jeg hadde spist litt pakket jeg meg inn i et pledd å satt å døste litt i stresslessen, men jeg klarte ikke helt å slappe av så jeg tok med meg pleddet å krøyp opp i senga.

Meningen var at jeg bare skulle ta meg en aldri så liten powernap for å få tilbake litt energi i kroppen, men jeg klarte å sovne så hardt jeg bråvåknet like vær CSI New York begynte 21:30. Hadde det ikke vært for Vinja som hoppa opp i senga å stakk snuten opp i ansiktet mitt å mjauuuuuuet til meg, så hadde jeg nok sovet enda tror jeg, hehehe!! Godt man har en pus som sier fra når mammen hennes sover alt for lenge.

Når jeg sto opp igjen skjønte jeg hvorfor jeg hadde følt meg så hengete å vært frossen…. Halsen krislet og jeg hadde en antydning til litt feber, som forhåpentlig ikke er så merkbar etter en god nattesøvn.Skal ta meg en Ibux når jeg går å legger meg igjen om ikke så veldig lenge, så ordner det seg nok.

Tidligere i dag hadde jeg et møte med banken for å ordne opp litt med lånet mitt, og for å refinansiere inn billånet mitt… Jeg trodde ikke at det ville ta så lang tid, men minuttene gikk fort å innen alt var ordnet hadde det gått nesten en time. Jeg skulle ha ordnet opp i dette for lenge siden, for det er jo helt tullete å sitte på to lån hvorav det ene har høye renter. Nå er det i allefall gjort :o))

En merker godt at været begynner å forandre seg…. Det er bare på dagen det godt og varmt ute, for når kvelden og natten kommer så kryper gradene nedover til ned mot + 10 C og noe lavere innimellom. Godt for nattesøvnen med litt kjølig luft i soverommet, men skikkelig guffent når man kryper ut av dyna når klokka ringer. Det blir vel ikke lenge før jeg må finne en tjukkere jakke å ta på meg når jeg skal ut, grøss!!

Nå blit det litt Sex og Singelliv før jeg kryper opp i køya igjen, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Litt uggen jeg ogsÃ¥ men jeg er for varm, ikke for kald. Idag har jeg ikke feber men har vondt i ryggen etter Ã¥ ha ligget for lenge i senga. Er det ikke det ene sÃ¥ er det det andre… God bedring!

    2. hobbyting: Like ille Ã¥ være for varm…., jeg har fortsatt frostrier til tross for at den er 28 C grader i stua akkurat nÃ¥. (sola stÃ¥r rett pÃ¥ vinduene) God bedring til deg ogsÃ¥ :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg