Fotomodell i dag

Jo da det stemmer det, jeg var det men kanskje ikke helt som du tror når du leser overskriften, hehehe!!

Jeg hadde time hos Unlabs på Bryn kl 10:15 i dag for å ta røntgen av ryggen, hoftene og knærne mine. Jeg regnet med at jeg måtte smøre meg med tålmodighet og vente en stund på å få komme inn, men jammen kom jeg inn før tiden min. Etter å ha droppet jeans og bh’n så var det å posere i mange forskjellige posisjoner, og alle var ikke like behagelige med stive knær og skuldre…. Damen bak glasset var veldig effektiv, og jeg gjorde som jeg fikk beskjed å sto helt stille så det skulle bli raskt overstått. Revmatologen får svar rett over helgen, og da kan jeg ringe å bestille time for å få vite om bildene kan gi en forklaring på hvorfor kroppen min er som den er!!

Jeg hadde ikke rukket morgenkaffen før jeg dro, så jeg stakk innom Mix på Bryn og kjøpte med meg en kopp som jeg tok med meg hjem. Det var jo DET knallværet ute så jeg slang meg ned på krakken ute i gården. Vaktmesteren holdt på å klippe noen busker, og kom bort å satt seg for å ta en pause. Ikke lenge etter kom en nabo med te til vaktmesteren og noe å bite i. Der satt vi da i den deilige formiddagssola og koste oss å skravla. Ved 11 tiden kom Anne en tur å slang seg ned sammen med oss. Etter en stund forsvant mannfolkene hvert til sitt, og Anne og jeg ble sittende igjen.

Jeg stakk inn å hentet en pose med boller fra fryseren og fylte termokoppen til randen å gikk ut igjen å satt meg. Vi ble sittende på krakken å skravle og nyte det fine været i overkant av 3 timer, men tilslutt kom vaktmesteren tilbake å begynte å klippe gresset. Da var det like greit å komme seg inn en tur, og da jeg fikk se meg i speilen var jeg blitt temmelig rød på nakken og rundt halsen. Skulle nok ha smurt meg litt innen jeg gikk ut å satt meg igjen…..

Har jeg vært inne noen timer, men jeg er fortsatt ganske rød å veldig varm…. Det er nesten feberfølelser, hehehe!!

Resten av denne kvelden skal vies til tv’n og akkurat nå Stjernene på slottet som jeg har gledet meg stort til skulle begynne… Har nemlig sett den svenske versjonen og bare digget den fult ut. Tror den norske også kommer til å bli feiende flott :o))

6 kommentarer
    1. terand: Vi må passe på å nyte sola og varmen mens den er her, for snart er det mørkt og kaldt, brrrr!!! Jeg håper virkelig at bildene gir noen svar :o))

    2. terand: Jeg jobber 50% ut denne uken, og så er det full rulle igjen på mandag. Det blir tøft, men tror alikevel at det er bra å komme tilbake til normalen igjen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg