Stengte sola ute

Jeg satt ute på balkongen å kosa meg en god stund inntil sola kom tilbake… En stund lekte den gjemsel bak skyene, og det var ikke så ille å sitte der ute for det blåste en del. Lufta utenfor var ikke så ille den :o))

Til slutt ble det for varmt for meg og jeg måtte gå inn å sette meg. Feberen herjet rundt i kroppen og det var ikke det smarteste å sitte i sola akkurat da. Jeg endte til slutt opp med å skalke alle skott og dro ned persiennene for å holde sola ute mens den stekte som mest.

Nå begynner det å ordne seg igjen så det går snart ann for en sånn varm sjel som meg å sette seg ut igjen :o)) Pusene trakk etterhvert inn de også, og her er de enda.. De blir dorske i varmen de også, ikke bare matmora!

Det er dårlig med matlyst i dag, og middagen min besto av 3 knekkebrød med smør på… Blir nok litt bedre når Ibuxen begynner å virke om litt, og da tror jeg rett å slett jeg bare slenger sammen en omelett eller kanskje litt eggerøre. Like enkelt begge deler :o))

2 kommentarer
    1. Feber er ikke godt, men i dag er det KALDT synes jeg, brrr! Vi kom fra Italia i går, vi liker godt å gjøre forskjellige ting i ferien, forandring fra hverdagens kjas og mas 🙂 Håper du får gjort noe hyggelig i ferien din, du har jammen meg vært ‘bura inne’ lenge nå, stakkars deg 🙁 God bedring og god ferie 😀 Her går vaskemaskinen amok, he he.

    2. Lillian: Vet du, jeg syntes at det er litt deilig at det er litt kjølig… Trenger et lite pusterom følte jeg :o)) Ferien blir sikkert helt fin den tenker jeg, for feberen er definitivt kommet ned et par hakk nå…., heldigvis :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg