Feberhete kinder…

Jeg hadde håpet at feberen ville synke litt til i dag, men den er veldig trassig å holder seg i overkant av + 39C…. Kroppen veksler mellom hetetokter og frostrier noe som ikke er så behagelig når det er sommer å varmt i luften. Nå skal jeg vel ikke klage i dag for luften og varmen er ikke så ille akkurat nå. Det er endel skyer på himmelen sånn at sola får liksom ikke helt tak, noe som er bra for meg!!

Tidligere i dag for Tor med hammeren over himmelen å lagde en del bråk, men han fant fort ut at det var ikke noe sted å være her i Oslo så han forsvant. Jeg sto i dusjen akkurat da han holdt på som verst, men hadde ingen vanskeligheter med å høre hva han drev med. Jeg var litt spent på hvordan pusene ville reagere, for i fjor ble de skikkelig skremt at tordenværet. Ingen grunn til bekymring for de sove seg igjennom alt sammen… Ronja lå på krakken i gangen og hun bare rørte på øret innimellom, ellers lå hun helt avslappet :o))

Planen var at jeg skulle stå opp tidlig å sette meg ut på balkongen med kaffekoppen å nyte den litt kjøligere luften, men jeg våknet ikke før klokka 10:15… Temperaturen var ikke så ille da heller så jeg slang meg ut med kaffekoppen å hørte på den siste halvtimen av Reiseradioen og Quizen til Finn Bjelke. Jeg hadde satt alarmen på 9 i dag, men det hjalp ikke mye når telefonen hadde gått tom for batteri i løpet av natten. Tenkte ikke på det heller og oppdaget ikke at den var gått i svart før utpå dagen å fikk satt den på lading.

På mandagen begynner jeg på min 4 uker lange sommerferie og jeg gleder meg virkelig til det. Ingen spesielle planer er lagt i forveien, og det akkurat sånn jeg liker det. Da er det rom for både utflukter og hviledager med en god bok, for jeg MÅ ha noen dager hvor jeg ikke gjør en skitt. Ferien skal være sånn etter min mening :o)) De siste to årenes sommerferier har vært sterkt preget av tragiske hendelser, som ingen skulle behøve å måtte gjennomgå… Derfor håper jeg inderlig at de siste dagene i juli og august måned kommer og går uten at noen må oppleve noe lignende…

Utenfor har vinden begynte å ta seg opp igjen, og kanskje vi får noen flere dråper regn…. Det er fortsatt veldig tørt og skogbrannfaren stor så det hadde ikke skadet med et ordentlig regnskyll nå…

2 kommentarer
    1. Vi har ikke hørt noe til Tor her pÃ¥ CB. NÃ¥ mÃ¥ du bli frisk. HÃ¥per vi ses i ferien din, – du vet jeg gÃ¥r nÃ¥ her med armen min i mange uker til. – Hørte jeg “Harrytur” i det fjerne???

    2. Harryturen blir nok ikke før jeg får lønning i august, men du kan sikkert vente til da? Er ganske lei av å være forkjølet nå i varmen skal jeg si deg. Varmt inni kroppen og utenfor, dårlig kombinasjon det der :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg