Warm on the inside and outside

Det gode sommerværet fortsetter i dag også, men jeg er ikke i stand til å nyte det… Feberen ligger i overkant av + 39C og da er det ikke så behagelig at temperaturen ute er på + 25C og inne i stua på + 29C. Jeg føler at jeg er på kokepunktet og at dersom noen hadde knekt et egg på panna mi ville det blitt stekt, hehehe!!

Hadde time hos legen min kl 13:35 i dag, men han var jo forsinket som vanlig… Jeg skulle egentlig ha hatt time kl 14, men han ringte meg i forrige uke og spurte om jeg kunne komme tidligere. Det var jo helt greit for meg. Jeg ble 100% sykemeldt  for i dag og i morgen pga forkjølelsen og videre 50% t.o.m. 27.08. (tirsdag etter ferien min) Den dagen ville han at jeg skulle komme tilbake sånn at han fikk sett på skulderen min igjen. Jeg håper virkelig at jeg kan begynne å jobbe igjen da, for det er ikke spesielt festlig å gå så mye hjemme.

Etter at jeg hadde vært hos legen dro jeg en kjapp tur innom Rema for å handle inn noe småtteri jeg trengte…. Da slipper jeg å stresse meg opp tidlig for å dra ut i morgen. Det er ikke ofte det er så lite med folk der borte, og det var rent behagelig å kunne rusle i butikken uten å bli trampet ned av hordene :o))

Forrige kvelden leste jeg ut boken Butikken i Blossom Street, og i går var jeg klar for en ny bok. Valget falt på bok no 2 i miniserien Kiaras Saga av Margit Sandemo, og jeg var litt bekymret at jeg ikke skulle huske hva jeg hadde lest om i bok no 1. Det hadde jeg jo, men det var et lite resymé i begynnelsen så jeg kom fort inn i handlingen igjen. Var veldig slapp og sliten i går, og jeg skjønner jo nå hvorfor, så jeg orket ikke å lese så veldig mye. Boka er lettlest så jeg kommer nok ganske raskt igjennom den tenker jeg :o))

Jeg burde egentlig lage meg litt middag for jeg har ikke spist så veldig mye i dag, men jeg har ingen matlyst…. Kan jo lage meg noe litt senere i kveld, hvis matlysten kommer tilbake. Det eneste jeg orker er kaldt vann og vannflasken har blitt fylt opp noen ganger i dag.

Pusene mine ligger å sløver et eller annet sted nå mens varmen står på som verst, men når kvelden kommer og gradene synker kvikner de til akkurat som matmora gjør :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg