Med desa i en klut

I går kveld begynte temperaturen å stige, ikke ute eller inne i heimen… Neida, det var inne i kroppen det begynte å koke. Det var jo ikke så behagelig siden tempen var god og varm utenfor kroppen oxo :o((


Da jeg kom til megselv når klokka ringte til morran i dag verket hode og halsen å jeg følte at jeg skulle koke over. Desen renner og jeg har allerede brukt opp to pakker med papirlommetørklær allerede…

Dette er nok en AC forkjølelse, noe som betyr at det har vært kaldt i bilen og varmt utenfor. For meg er det en dårlig kombinasjon dessverre, men jeg orker ikke å sitte i en varm bil…..

Jeg har time hos legen litt senere i dag så da får jeg fylle på lageret med papirlommeørklær… Dopapir kan gjøre nytten når man intet annet har, men man blir sår etter vært så det er nok ikke lurt å bruke det for lenge.

Jeg hadde masse planer for dagen, men de får jeg nok sette litt på vent.

Håper dere alle får en fin sommerdag, blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg