KÃ¥lhue

Noen ganger er ikke det jeg gjør så veldig gjennomtenkt, og for noen uker siden kjøpte jeg meg ny Samsung Galaxy s4 via mitt Tele2 abonnement… Ikke noe galt med det, men jeg tanken var at den nye telefonen skulle brukes på mitt Telenor abbonnement. Grunnen til at jeg ikke brukte den var jo at bindingstiden Telenor ikke gikk ut på en stund….Jeg har jo vært kjempefornøyd med den nye telefonen, men det som ikke var så kjekt var at SIM kortet til Tele2 ikke kunne brukes i den gamle s3 telefonen. Der brukes det microkort og det hadde jeg jo ikke, men i dag dro jeg innom på Tveita og kjøpte nytt SIM kort.

Glad og fornøyd dro jeg fram s3 telefonen å puttet i det nye SIM kortet, men der funket det jo ikke…. Jeg trodde selvsagt at det var SIM kortet det var noe i veien med å ringte til Tele2, men der var alt i sin skjønneste orden. Fyren jeg snakket med spurte da om telefonen min var låst til det andre abbonnementet, men nei da sa jeg så skråsikker. Bare for å overbevise megselv om at det var jeg som hadde rett ringte jeg til Telenor, men jeg hadde nok ikke rett alikevel gitt..

Det gamle SIM kortet fra Tele2 er nå deaktivert så jeg må bare vente med å bruke det til jeg har råd til å bryte bindingen på Telenor, men det skjer ikke med det første…

Man kan jo lure på hvorfor man er så dum, men men….. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg