No worries mate..!!

Det var ingen grunn til å bekymre seg for plantene nede på gravlund, for de hadde det helt fint når det gjaldt vanning i allefall… Vanningsannlegget har gått jevnlig så det var fuktig å fint i jorden, og det eneste jeg behøvde å gjøre var å knipe av noen visne blomster på den Spanske Margeritten min. Den hadde flere knopper som var på veg til å springe ut så den vil stå fint en god stund til.

På veg hjem igjen dro jeg bort på Ultra for å handle inn litt frukt som jeg hadde gått helt tom for…. Det var egentlig det eneste jeg skulle ha, men når jeg kom til kassa fikk jeg se chillinøttene som man selv fyller i bokser å jeg ble helt svak og viljeløs. Pga denne svakheten kom jeg hjem med en boks med deilige nøtter, som jeg enda ikke har åpnet opp. Har en følelse av at den ikke blir så gammel i kveld dessverre :o))

Vel hjemme igjen traff jeg en person jeg ikke hadde sett på mange mange år… Søsteren vanket litt nede i gården hos oss og gikk i paralellklassen min, mens hun her var litt eldre. Jeg var jo ikke sikker på at hun kjente meg igjen, men det gjorde hun å vi stoppet å slo av en liten prat mens moren rygget bilen ut av garasjen. Det var artig å treffes igjen :o))

Sola steker på stuevinduene mine og det er litt varmt her inne så jeg har satt på viften for å få en følelse av at det er mer kjølig enn det faktisk er…. Vinja lå en stund i fanget mitt, men hun syntes ikke det var så kjekt å bli blåst på hele tiden så hun forsvant til toppen av klatrestativet til slutt. Nå har søsteren slått følge å ligger inne i huset mens Vinja har tatt toppen… Det er deilig med viften på en stund, men når den har stått på litt så får jeg litt vondt i hode av at den bråker litt. Hmmm, kanskje jeg skal gå ned i kjelleren å hente den store gulvsviften som går ganske stille og som beveger seg fra side til side!!

Som jeg sa tidligere ble det dårlig med søvn i natt, så nå tror jeg faktisk at jeg skal ta meg en aldri så liten powernap før jeg lager middagen, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg