Støvsugeren stÃ¥r klar….

Nå burde jeg vel egentlig ha vært godt i gang med å gjøre rent i Casa Fres og Knurr, men så begynte jeg å se igjennom noen papirer å da var det gjort… Skrivebordet mitt har vel og merke blitt veldig ryddig, men i resten av heimen er det ikke blitt gjort så veldig mye akkurat. Ikke det at jeg skal stresse så veldig mye med det akkurat.

Jeg får besøk i kveld, og da skal vi spise spekemat som ble kjøpt inn i går…. Alt ligger klart i kjøleskapet så det eneste vi trenger å gjøre er å lage eggerøra, men den venter jeg med til litt senere tenker jeg. Har ikke vært sånn overbegisteret for spekemat før om årene, men smaken forandrer seg tydeligvis etterhvert som jeg har blitt eldre. Nå syntes jeg det er godt, og spesielt nå som det er sommervarmt…

Syntes at jeg trengte en kopp kaffe eller to før jeg satte i gang med rengjøringen… Det var også den første så langt i dag, og det smakte himmelsk godt. Det var så varmt i heimen når jeg sto opp så jeg orket ikke noe varm drikke rett etter frokost, men nå kunne ikke kroppen vente noe serlig lenger. Fikk nesten abstinenser, hihihihi!!

Når jeg først satt ved skrivebordet og PC sto påslått kom jeg på at det var tid for Lotto å at det var en evighet siden jeg har levert noe… Bestemte jeg derfor for å slenge inn mine to faste så får vi se om jeg er heldig å får en økning av saldoen på bankkontoen i løpet av kvelden. Det var vel litt store utbetalinger i dag, og det hadde jo vært hyggelig å blitt tilgodesett med en slant av litt størrelse. Hehehehe, håpe kan man, og jeg har vel like stor sjangse som alle andre!!!!!

I går hadde jeg grader over + 30 C både ute og inne til tross for at sola ikke stekte på vinduene hele tiden…. Det var ganske tropisk og jeg må innrømme at jeg tok meg en aldri så liten siesta mens det sto på som verst. Heldigvis så er nattetemperaturen nede i under +15 C og da gjør det ingenting om det er varmt og godt på dagen :o)) Nå må jeg innrømme at disse høye temperaturer var i solveggen, og det var helt klart ikke så varmt ute i luften… Der var det akkurat passe :o)) Det er en fin sommerdag i dag også, og jeg regner med at vi får lune og gode temperaturer utover dagen og ettermiddagen :o))

Nei nå kan ikke denne dama sitter her å late seg lenger…. Kaffen er drukket opp og støvsugeren står å roper på meg ute i stua, ha en flott sommerdag, blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg