Mango’n min…

De som kjenner meg vet at jeg elsker Mango klokker, og jeg har ganske mange i forskjellige farger… Den siste jeg kjøpte var en grå en med diamanter, nei da så flott er den ikke :o)) Ikke lenge etter at jeg hadde kjøpt den så løsnet den ene remmen, og uansett hvor mye jeg forsøkte klarte jeg ikke å få den på plass igjen. Som den somlekoppen jeg har jeg ikke fått gjort noe med det, før i dag….


(kilde: google hvor jeg kun fant en hvit klokke)

På veg hjem dro jeg innom Bjørklund for å få festet remmen igjen, men så enkelt skulle det ikke være… Ingen av de to damene i butikken klarte å få den på plass igjen, og jeg måtte legge igjen klokken hos dem å gikk ut med en hentelapp i stedet. De skulle sende meg en SMS når den var ferdig…. 

Nå som jeg har levert den vil jeg selvsagt ha den igjen så fort som mulig, hehehe, enda den hadde ligget på skrivebordet mitt i to deler i en god stund :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg