Knusktørt….

Det var en stund siden jeg hadde vært på Alfaset Gravlund å sett til graven, så etter at jeg hadde vært hjemom å fått meg en matbit dro jeg ned en tur… Vanligvis pleier jeg ikke å behøve å vanne der nede i det hele tatt siden vanningsanlegget er rett ved siden av. Som regel er det så vått på graven min at jeg har vurdert å sette ned planter som man vanligvis finner i dammer og innsjøer……

Det var rett og slett knusktørt i jorden så det var jammen bra at jeg tok meg nedom en tur. Jeg fylte opp kannen to ganger og pøste på alt sammen for at det skal holde et par dager. Jeg må nok dra ned litt oftere å sjekke hvordan det står til med plantene hvis de ikke har tenkt til å bruke vanningsannlegget…

Vet ikke helt hva slags tre dette er, men det har noen artige og flotte blomster som jeg bestemte meg for å ta et par bilder av. Treet er kjempestort og står ved siden av vannkranen og søppelkassene, og under der er det skikkelig svalt og godt. Ikke det at det var behov for å stå å avkjøle seg i dag… Det var en god varme ute som gjorde at det var deilig å være ute.
 
Når jeg kom hjem satte jeg meg en stund på krakken utenfor for å nyte sola en stund… Det er alltid noen som pleier å rusle ute i gården som slår av en prat, men det er jo ferietid så i dag var det helt dødt.

Kroppen var ikke helt fornøyd når jeg kom inn, den var sliten og jeg hadde vondt her å der… Så jeg slang meg en stund på senga for å ta en powernap før middagen, og der lå en trøtt pus å strakk seg så lang hun var. Hun hadde ikke så lyst til å flytte på seg, men gjorde det alikevel sånn at jeg fikk plass….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg