Sommerpresang til meg selv…

Hver sommer så pleier jeg å gi meg selv en sommerpresang, og i år ble det et tastatur til mitt Samsung Galaxy Tab 2 10,1 nettbrett. Jeg har ønsket meg det en god stund, men ville vente til skattepengene kom. Jeg dro først ned på Alnasenteret og Lefdal, men der hadde de kun et med Blåtann. Det var helt greit, men jeg hadde sett meg ut det tastaturet med dokingstasjon sånn at jeg kunne lade brettet samtidig. Ville ha det i dag så jeg dro videre til Expert ved Smart Club, og der hadde de. Først klarte jeg å plukke med meg et til et mindre brett, men heldigvis oppdaget jeg det før jeg hadde betalt det…

Så fort jeg hadde fått i meg litt mat i ettermiddag måtte jeg jo teste det ut, og vips så ble plutselig nettbrettet mye enklere å bruke… Når jeg bruker tastaturen på skjermen skriver jeg så mye feil, men med tastaturet så ble brettet forandret til en mini PC :o)) Jeg er kjempefornøyd med sommergaven min, og prisen på 599,- var ikke så avskrekkende heller!!

7 kommentarer
    1. Det der så rett og slett fenomenalt ut! Har også et nettbrett, som stort sett bare ligger der. Ubrukt. Foretrekker laptopen jeg. Iallefall så lenge jeg ikke har tastatur. Takk for tipset. :o)

    2. P̴ NetOnNet Рkoster 549,- + frakt, Рdet er dessverre ikke p̴ lager, s̴ har det bare p̴ hold, s̴ jeg vurderer ̴ stikke til Expert i stedet Рsom du sier Рer jo en bra pris!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg