Litt urolig…

Var ganske sliten i kroppen da jeg gikk å la meg i går så jeg satte ingen alarm på til i dag, og det var virkelig deilig å kunne sove til jeg våknet av meg selv. Klokka ble nærmere 10 før jeg slo øynene opp. Jeg hadde flere planer for denne dagen, men det har ikke blitt til at jeg har gjennomført noen av dem…

Ringte til legekontoret for å be legen min ringe meg tilbake da jeg trengte å snakke med han. Sekretæren ringte tilbake å sa at han gjerne ville ha meg inn på en time, og det ble allerede i morgen. Da det vanligvis er ganske vanskelig å få time hos han, utenom hurtigtimene, ble jeg ganske urolig for hvorfor. Jeg tok jo flere reagensrør med blod forrige uke for å sjekke for omtrent alt som er, og da begynte tankene mine å surre rundt. Den ene farlige sykdommen og plagen dukket opp i hode mitt igjennom hele dagen, og tilslutt hadde jeg hjertebank å følte meg helt elendig. Det surrer fortsatt oppe i hodet mitt til tross for at jeg har gjort alt for å tenkte på andre ting. Det er jo helt tullete å ta sånn på veg, men jeg klarer ikke å skyve det unna meg i kveld……..

Noe som er nesten like deprimerende er at det har øsregna omtrent i hele dag, og gjør det fortsatt… På formiddagen var det litt opphold innimellom, men når ettermiddagen kom bare striregna det hele tiden. Fortsetter det sånn behøver man ikke bekymre seg for at det skal tørke i bedd og kratt. Kattene har vært skikkelig dorske og værsjuke i dag… De har stort sett bare ligget å sovet inne i senga mi eller i sofaen i stua. Bare innimellom har de tatt seg en liten svingom inn på kjøkkenet for å spise littegranne, for så å krølle seg sammen å sove videre…

På tide å krabbe under dyna, for jeg må opp tidlig i morgen for ukas andre fysiotime, natta :o))

2 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen i skumle tanker og det er ikke lett å bli kvitt dem. Greit at du fikk time så fort så slipper du å gruble i flere dager. Lykke til og jeg krysser fingre for deg idag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg