Det straffer seg

I går foretok jeg ommøblering i heimen, som jeg har hatt lyst til å gjøre ganske lenge… Er kjempefornøyd med resultatet, og stortrives med slik jeg har fått det. Problemer er bare at skulderen og armen min ikke er like fornøyd i dag. Den verker helt ned til håndleddet, og jeg tror ikke at jeg skal gjøre så veldig mye til å tirre den i dag. Irriterende at den skal bli så ille, enda jeg var nøye med at alt jeg flyttet var lett. Løftet ut alle skuffene i kommodene når jeg dyttet de rundt, men tydligvis var det for tungt alikevel.

Aktivitetene i går satte i gang en reaksjon i kroppen, og jeg ble nesten hyperaktiv…. Det igjen sørget for at jeg var veldig våken og rastløs i kroppen da jeg skulle gå å legge meg. Jeg satte på en DVD å la meg ned i senga i håp om at jeg skulle bli trøtt å sovne. Det ble jeg jo ikke, og endte opp med å se hele DVD’n + litt av en annen. Sist gang jeg så på klokka var den 05:50, men da gled jeg faktisk inn i drømmeland å våknet igjen litt før 9. I fare for å sove halve dagen sto jeg opp og spiste frokosten.

Litt seinere i dag skal jeg besøke Felix for å mate han og gi litt TLC… Han er alene til i morgen og trenger noen til mate han, og da stiller jeg selvsagt opp vettu. Som sist er han sikkert helt uthungret etter kos, enda han ikke har vært alene så lenge, hehehe!! Når han syntes at han har fått nok kos så sier han i fra, og da er det bare å finne fram maten. Etter det er han i grunnen ikke så interressert i meg lenger og jeg kan gå igjen :o))

Mine egen to hårballer ligger rett ut å glipper med øynene… Temperaturen er vel som i går, men kanskje ikke like klamt , og de syntes at livet er ganske behagelig akkurat nå :o))

Huff nå har jeg sittet å sløvet lenge nok, på tide å få kroppen i gang å røre litt på seg. Jeg må gjøre noen skulderøvelser for å få litt bevegelighet i leddet og strekt ut muskler og sener litt. Det blir ikke så veldig behagelig, men det må gjøres. Blogges!!

2 kommentarer
    1. Huff da, – MEN hva var det jeg sa!!! – du må høre på han ex-kollegaen din vettu! – Du har ikke skuldre til slikt, – og noen ganger må man bare la ting ligge!!
      Klemzzzzzzzzzzzzzzz ;)))

    2. Skulle nok ha gjort det, men du vet hvordan det er 🙂 Nå har jeg akkurat vært på Lørenskog matet Felix, så nå skal jeg lene meg tilbake og slappe av resten av kvelden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg