Trenger ikke føner….

Håret mitt så ikke ut i dag så jeg var nødt til å vaske det, men jeg klarte ikke å føne det for skulderen min var så stiv. Hadde ikke sjangs til å løfte den høyt nok til at jeg kom til på toppen, som er det området som jeg må jobbe hardt med for å få dreis på. Der er det 3 verver som alltid lager bråk for meg…


(kilde: google.no)

Trenger ikke føner siden det blåser ganske mye i dag oxo, kan i utgangspunktet bare stikke hode ut av vinduet å la vinden gjøre jobben for meg. Resultatet derimot blir det nok så som så med, men man kan ikke alltid være så kravstor… Hehehe, det blir i allefall luftig :o))

Skulle egentlig ha møtt Anne for å ta en tur på Strømmen Storsenter, men skulderen min er så vond i dag at jeg orket rett og slett ikke å gå rundt i flere timer. Den er vond når jeg sitter stille og den er vond når jeg lar den henge ned når jeg går, ikke en god med andre ord. Jeg kan ikke gjøre så mye med det annet enn å bite tenna sammen og ta det med ro sånn at den blir i bedre humør igjen!!

Haugen med skrot utenfor har vokst betraktelig siden i går kveld, så komprimatorbilen blir helt klart full denne gangen oxo. Det sto 4 flotte stoler der med rød/burgunder stoff på setene, og de så helt nye ut. Veldig synd at de skal kastes med jeg ikke behov for dem, ellers kan det nok hende at de hadde flyttet inn til meg :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg