Lese i påsken

Jeg har endelig klart å hente fram leselysten min igjen, og syntes det det er gøy… Det har blitt veldig mye sitting foran PC’n på kveldene i stedet for å lese eller gjøre noe annet fornuftig, men nå er det på tide å parkere PC’n litt innimellom. Helt ærlig så har den blitt et fast inventar i fanget mitt, og man skulle nesten tro at den var en del av meg, hihihihihi!!

Jeg leste ut Carrie’s Dagbok på fredagen, og boka var i grunnen ganske fin den. Hele tiden mens jeg leste boka så var det fjeset til Sara Jessica Parker i en yngre versjon jeg så for meg, og det var helt umulig for meg å riste tanken ut av hodet. Ikke at det spiller noen rolle… Jeg syntes at High School Carrie var veldig ulik og ukjent den Carrie som er i tv-serien… Nå har jeg ikke lest boka som tv serien er bygd på, så det kan jo godt være at likhetene er mer nærværende der.

Rett før påske var jeg innom Narvesen ned i byen, og oppdaget at Margit Sandemo hadde kommet ut med en ny mini bokserie, Kiaras Saga. Denne gangen er det bare 3 bøker i serien, og det er i grunnen ganske passe syntes jeg. Noen ganger sliter jeg litt med å lese meg igjennom en lang serie, og holde interreessen oppegående… Jeg har masse andre bøker å ta av i bokhylla, men jeg er så nysgjerrig på denne nyanskaffelsen at jeg tror at den kommer til å snike i køen, hehehe!!

5 kommentarer
    1. Ja den data’en er skyld i at jeg heller ikke har fÃ¥tt lest noe særlig denne pÃ¥sken, men nÃ¥ mÃ¥ jeg skynde meg Ã¥ starte pÃ¥ Cecilia Samartin Dona Maria. Har du lest den?

    2. La oss få vite etterhvert om du likte miniserien til Sandemo:) Jeg har ikke fått lest noe i påsken, jeg har blogget og så har jeg hatt masse beøsk og vært på besøk, vært barnevakt og så har jeg sovnet klokken 23 de dagene det ikke har vært besøk, og jeg strkker for nå er det bare 6 uker til barnebarnet kommer, så jeg må bli ferdig:)

    3. Mariann Sæther Tokle: Jeg har snart lest halve første boka, og så langt lever den opp til forventningene. Man blir kastet rett ut i hendlingen med en gang, og min interesse ble definitivt fanget med en gang ;o))

      Høres ut som du har hatt en hektisk påske, men det er jo hyggelig å få besøk da! Kos deg videre i påsken, og strikketøyet blir helt sikkert ferdig :o))

    4. Ja, det har vært både hektisk og koselig, men det skal ikke så mye til før det er hektisk til meg da,hehe. Ene dressen er ferdig, holder på med lua, og så har jeg igjen en bukse og en lue til en annen dress og det blir nok ferdig:)Nå lukter det lammelår her og jeg har vann i munnen:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg